![]() |
eigen innerlijke stem
wat vertelt ie je?
|
Misschien iets meer informatie/uitleg?
|
Over mezelf of eerder als in raad geven of zo?
Nu vertelt hij me dat ik moet rusten en vitamientjes moet nemen. En mijn tijd wat nuttiger indelen. |
Nu vertelt ie me dat ik chagrijnig ben omdat ik gewoon moet slapen en dat ik dus niet zomaar mensen moet gaan aanvallen ofzo :)
|
Dat anderen kunnen horen wat ik denk. Maar ik begin er langzamerhand aan te twijfelen of het wel mijn innerlijke stem is en of ik niet weer last begin te krijgen van de stemmen in mijn hoofd. :s
|
Ik word helemaal gek van die stem. En soms zijn het er meer; alsof ik mezelf door elkaar hoor praten. Vaak schreeuwt 'het' (ze?) naar me. Nee geen prettige dingen. Het is vrij verwarrend, en ontzettend irritant. Niet alleen die zeg maar gemene dingen (over mijzelf van 'ga jij maar dood' 10 keer, steeds harder, dan opnieuw) maar ook het onbewust bekritiseren van alles en iedereen.
Op dit moment zijn ze even wat rustiger. Gelukkig maar. |
brandende pijn op me arm
en waarom blijft door me hoofd spoken |
Hmm, ook geen positieve dingen...
Meestal moet ik er ook gehoor aan geven, wat dan weer leidt tot suicidaal gedrag en am :s Het zijn er ook wel eens meer, kheb dat vaker op het riagg verteld, maar ze gaven er geen gehoor aan.... Gekmakende stemmen, heel chaotisch :( |
Ja, chaotisch, het goede woord.
|
dat ik me niet aan moet stellen... dat ik lief moet zijn... dat ik mn huiswerk moet maken, etc.
|
geef mij te eten, kwil een pizza
|
Life sucks. Learn to live with it.
*Maar ik luister niet altijd* :D |
Hm ik heb er meerdere ofzo, of het is dezelfde die grappig wil zijn. Een kant relativeerd altijd alles, waardoor ik nooit boos of verdrietig kan/mag zijn want dat is aanstellerig en blabla, gaat wel weer over. Die is ook erg verstandig altijd, wijs enzo lijkt het en soms als ik iemand raad moet geven lijkt het ook alsof iemand anders (die kant van mij?) die woorden typt of zegt en niet ik. En dan zegt die gene achteraf wel eens dat het een goede raad was en dan kan ik het me niet herinneren. Andere kant is nogal negatief wijst op me op gevaren die overal zouden kunnen liggen en op hoe stom ik deed dingen weer aanpak. Zijn afwisselend engels en nederlands.
|
Citaat:
bijv als ik dorst heb of honger of het koud heb dan weet je wat je er aan kan doen maar innerlijke stem ? meer signalen van je lichaam (je onderbewustzijn) |
mijn innerlijke stem zegt me dat ik toch echt een keer naar de dokter moet
|
dat ik meer met vrienden moet gaan doen, en ze moet laten zien dat ze wat voor me betekenen, omdat ik bang ben dat ik ze kwijtraak. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat moet doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |