![]() |
[TK] Spion-Oor
Dingen horen die niet voor jouw bedoeld zijn :p
Ik heb een Spy EAR te koop! Helemaal nieuw (nog in de verpakking) Het lijk op een klein radiootje (Spyear is nog kleiner), maar is gewoon een krachtige geheime geluidsversterker met een hoogst gevoelige ingebouwde microfoon. Je kunt tot 7 meter weg met deze geluidsversterker horen. Er zit een volumeregelaar op, en het is simpel te gebruiken. Het kan overal in huis gebruikt worden, op school, motel (andere koppels in hun motelkamer af luisteren) op het werk, in de natuur (bijv. dierengeluiden te luisteren), aan het strand enz. enz. Je krijg krijgt er twee gratis batterijen + oortelefoon bij Ook makkelijk als je bijna geluidloos tv wilt kijken en toch alles goed wilt verstaan. Deze is het ook!! Normaal is hij dus veel duurder! :) http://www.globe-gadgets.nl/e-shop/c...3856f287530dce bieden vanaf 5 euro ex. verzenden |
Als je hem dus echt nog nooit in je eigen oor gehad hebt... bied ik 5 euro.
|
hmm, zieke dingen op die site, moet je die schroef-met-camera zien.
6 trouwens |
nee hij is gewoon nieuw (nog niet open geweest)
6 euri genoteerd, wie morgenavond de hoogste bieder is krijgt hem! |
7,50 incl verzenden. Hoger zal ik niet gaan.
|
waarom verkoop je 'm eigenlijk als je 'm nog nooit gebruikt hebt?
P.S. die site... ik wil zo'n virtual reality bril!!! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn bod staat nogsteeds 7,50 incl verzenden. |
|
Ok dankje.
Ik laat mijn bod gewoon vervallen, vind 7,50 toch te duur. Succes ermee verder. |
Spy Ear - $4.99 (plus meer gare gadgets op die site).
|
jammer veiling mislukt
|
Citaat:
|
in Nederland is ie er dan waarschijnlijk ook voor die prijs
|
Dingen kosten 1,30 bij de intertoys voor alle duidelijkheid :p
|
Hmmz, ik ben vanmiddag naar Intertoys gegaan, heb er geen 1 gezien, en toen ik het vroeg, zeiden ze dat ze het niet kende :rolleyes:
dus nogmaals, ik betwijfel of je ze daar kunt kopen, en zo ja, zal het wel een andere/mindere zijn omdat ze op die ene gadget site ruim 20 euries kosten :s |
omfg, ga toch weg met je "kwalitietsproduct" praatje, want hij hangt toch echt bij de intertoys, met het zelfde logotje.
|
Het lijkt erop dat 6 euro het hoogste bod zal zijn :)
|
Citaat:
Ik werk er, en wat verwacht je dat ze heel t assortiment uit hun kop kennen. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |