![]() |
Ondergewaardeerde nummers
Zoals daar zijn:
The Warning Hand of Doom en All moving parts (stand still) van Black Sabbath Culling the herd van Exodus Chains of Misery van Iron Maiden Ruiner van Nine Inch Nails |
The Soft Parade.
|
Alles van Elliott Smith
|
yesterday van the beatles, ongelooflijk mooi akkoordenschema, met véél akkoorden:D
Fleetwood Mac - Big love....die gast speelt akkoustisch als een dolle stier! Ondergewaardeerde band vind ik! greetz |
Alles van Future Sound Of London.
|
Mijn muzieklijst wordt op dit forum nogal ondergewaardeerd. ;)
|
garbage - version 2.0
nouja ze hadden/hebben natuurlijk een label, grote tour gehad, etc. doch heb ik het idee dat niet iedereen inziet dat er echt vette electronica inzit, de riffs en songs cool zijn en de teksten het plaatje afmaken |
massive attack - unfinished sympathy
dat nummer schopt kont |
dead boys
the real kids the nerves the (paul collins') beat material issue |
5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway?
|
supercharger
rip offs the infections zodiac killers the oblivians... pfff ik kan eeuwig doorgaan. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
je hebt de belgium link verkeerd gedaan
|
Klopt nu.
|
De band Anathema. Vooralsnog alleen bekend bij metellaars, edoch elke fan van Radiohead/Sigur Ros e.d zou de laatste albums van deze band moeten checken.
|
!
|
De beetje muziekliefhebber kent Anathema wel, denk ik.
|
Citaat:
Ze vallen altijd nog te veel in et metalhoekje |
Citaat:
|
sorry ik weet dat ik nu veel commentaar krijg, maar ik vind écht dat Mariah Carey onderschat word in het algemeen. Want als ik tegen mensen zeg, dat ik naar haar luister, denken ze dat ze alleen maar zo hoog kan zingen en that's it...maar ontopic...Mariah Carey-Vanishing.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |