![]() |
Overgewaardeerde nummers
Zoals daar zijn:
Paranoid van Black Sabbath Flight of Icarus en Can I play with Madness? van Iron Maiden November Rain van Guns 'n' Roses Alle ballads van Manowar |
smells like teen spirit
seven nation army |
Smells like teen spirit indeed.
en voor de rest ga ik even niet nadenken. Zal morgen wel een lijst hebben. |
Citaat:
|
Imca Marina - Viva Espana
|
smells like teen spirit ja.
cof, dimmu borgir en cob iedereen vind t geweldig maar ik vind t allemaal als een stikkende gast met muziebegeleiding klinken |
Laatste Coldplay cd nummers.
|
sunshine - gareth gates
|
smts is gewoon een te gek nummer
dé pit standaard |
Al die nummertjes van Ali B (n)
|
Citaat:
nirvana is een overgewaardeerde band. |
Michael Jackson met zn Thriller.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
guns n' roses - november rain
gatverdegatverdegatver (n) |
haha. ik vind guns n roses geniaal. echt luchtgitaar muziek voor bij het uitgaan.
|
ik vind ze echt één van de meest verschrikkelijke bands ooit. misschien nog erger dan creed.
|
Citaat:
|
Erger dan Iglesias ?
|
Citaat:
geweldige gitarist die Slash!!! Jammer van die Axel Rose, wat een dipshit! |
Black Sabbath - Paranoid
is anders een nr waarin palm muting zon btje uitgevonden is en zon beetje de hele Metal gitaar speel stijl is daar zo ongeveer op gebaseerd. En de solo erin is ook nog eens weergaloos goed ook ;) nix overrated dus |
Citaat:
De gunners zijn vet gaaf man |
omg ik zal eerlijk bekennen ik heb echt vooroordelen over mensen die guns n' roses diggen, maar dat komt gewoon omdat ik dan een kloof van 3 miljoen kilometer voel. ik kan gewoon niet snappen dat mensen het leuk vinden. zo kortzichtig ben ik dan ook wel weer (y)
|
Hallo Appetite for destruction???!!
|
Ik ken niet alle nummers van bovenstaande cd maar guns 'n roses heeft zeker wel wat vette dingen gemaakt!
|
tja als je iets niet digt dan dig je het niet he
maar dat verschijnsel axl rose helpt ook niet echt moet ik zeggen hoe hij mokkels aan de haak slaat is mij een raadsel |
Citaat:
|
eh nee ik vind het overrated, net als die andere mensen die hier de titel van een liedje gepost hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 'November rain' helemaal niet overrated. De reden dat zoveel mensen het zo goed vinden, is dat het ook gewoon een heel goed nummer ís.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo simpel is het. maar als je het echt wilt weten; ik vind het pathetisch en langdradig, ik vind de stem van axl rose niks en slash kan best goed spelen maar ik vind gitaarsolo's gewoonweg niet hitsig. |
ik vind de gehele hedendaagse hitlijsten van tegenwoordig overgewaardeerd :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
appetite for destruction is gewoon 1 brok briljante powah |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is nederbeat eigenlijk bekend bij dit publiek? :s
|
Alles van Coldplay, maar het ergste is nog Clocks! Liever 10 uur Marco Borsato dan 1x clocks.
|
Citaat:
En Marco meestentijds ook, that is. |
Citaat:
|
Citaat:
Armand, Het, De Maskers, Q65, Shocking Blue, je weet toch!! |
Citaat:
Dus het feit dat ik wel eens een nummertje of 2 van R. Kelly luister (The world's greatest & Gotham City), betekent dat ik geen smaak heb? Ik ga ervan uit dat carnavalsmuziek ook niet echt smaakvol is. Toch luisteren duizenden mensen dat ieder jaar weer in februari. Betekent dat dan dat al die mensen daarom geen smaak hebben? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |