![]() |
Hellp muh ik wordt gek:-((
:confused: HOI MENSEN IK BEN 15 JAAR NU EN IK HEB EEN VRIEND VAN 17 IK HEB DER AL EEN JAAR MEE HIJ IS SUPER LIEF HET IS WEL AL EEN TIJDJUH UITGEWEEST MAAR ZIJN WEER BIJ ELKAAR TERUH GEKOMEN:-) WE HEBBEN DAARVOOR 3 KEER GENEUKT MET MOEITE HET DEED PIJN..IN DIE TIJD DAT HET UIT WAS HEB IK UT MET EEN ANDERE JONGEN GEDAAN DAAR HEB IK OOK MEE GENEUKT MAAR DAT DEED MINDER PIJN.. :eek: EN HET BLIJFT PIJN DOEN MET ME VRIEND WAAR IK EEN JAAR MEE HEBT.IK WIL HEM HEEL GRAAG NEUKEN MAAR DAN DOET HET SUPER PIJN. :mad: EN WANNEER BEN JE EIGENLIJK ONTMAAGD ALS JE BENT KLAARGEKOMEN BIJ UT NEUKEN ..????? :o HEEELPPPP MUH ASJEBLIEFT AL VAZT BEDANKT... :D
|
HET KAN OOK ZONDER CAPS LOCK!
Want dat is hier verboden, en buitengewoon irritant. Anders: SLOT. |
Misschien bestede die andere jongen meer tijd aan het voorspel ????
|
Oke dan zal ik ook even deels irritant antwoord geven: JE BENT ONTMAAGD ALS JULLIE VOOR HET EERST SEX HEBBEN GEHAD dus als hij met z'n PENIS in jouw VAGINA is geweest
En misschien kun je een ander standje proberen, bijv. als je op hem gaat zitten, schijnt minder pijnlijk te zijn. :rolleyes: |
:( muh vriend besteed veel tijd aan muh maar hij heeft best een grotuh penis dan die andere jongen helpt ut denk ik als ie een tijdjuh met 2 vingers me vingerd?????? :confused:
|
ok ookal is die voor de helft der in gegaan ?? ben je dan ook ontmaagd? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je weet wel weinig van sex terwijl je het al vaak gedaan hebt :confused:
meisje, je bent al ontmaagd hoor.. je bent ontmaagd wanneer je voor het eerst gemeenschap hebt met een jongen. |
Citaat:
En ja, dan ben je ontmaagd ja. Anders was ik nou nog onschuldig ;) |
Citaat:
|
eerst caps-uitzetten
dan pas topics opnenen |
Citaat:
Dat is al meerdere malen gezegd. En bovendien, ze had blijkbaar de capslock uit toen ze de topic opende, want de topictitel is wel in normale letters :D |
lol nare man :P
btw ik denk dat je wat meer aand8aan voorspel moet geven zodat je je misschien meer op je gemak voelt? ps: ik vind neuken een best wel hard woord :/ |
Eigenlijk ben je pas echt ontmaagd als je maagdenvlies gescheurd is, maar oke...
Misschien besteedde die andere jongen idd meer tijd aan het voorspel of misschien is deze penis groter... Is mogelijk... |
Citaat:
...Lees je fancy, jij! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij moet gewoon douwe....
geintje, denk dat er zenuwen zijn ofzo want zo moeilijk ist nie;) |
Citaat:
|