![]() |
Welke forummer heeft dezelfde ava als jou?
Wie had hem eerder?
en Wat vind je ervan? Bij mij: Zag net dat zwoesj dezelfde ava heeft Dat kan geen toevel wezen, en aangezien ik hem al had voordat hij lid was, vind ik het raar. |
Niemand.. ik ben de enige Killer Tomato :p
|
Ik zag een paar weken terug iemand met een zelfde soort ava, maar niet precies dezelfde. :)
En ik zag ook veel ava's in de stijl van mijn vorige. |
Niemand, ik ben de enige met een BR101 :cool: (y)
|
mat-ice
|
onee dat ben ik zelf :bloos:
|
Hahaha, lachen met die man boven mij!
|
Citaat:
'Dezelfde avatar als jij.' :nono: Niemand heeft Boudewijn, behalve ik. :) |
Niemand :)
|
Citaat:
|
niemand :)
|
Volgens mij wordt dit een heel interessant en gevarieërd topic. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja een btje dezelfde, ik weet niet hoe die forummer heet. Maar die heeft een stilstaand plaatje en ik bewegend. En de poes staat er ook anders op. Dus eigenlijk: alleen t zelfde onderwerp maar niet precies hetzelfde.
En zij had m eerder... |
Citaat:
Even kijken hoe dit topic loopt. Volgens mij zijn er nog best wat mensen met dubbele avatars. En als blijkt dat dit toch niet het geval is kan ie altijd nog dicht. |
Citaat:
|
Citaat:
:D:D |
Ik heb wel eens een pm ontvangen trouwens, dat ik dezelfde avatar heb als linda85 (mijn nick voor m'n nickchange). :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Balance komt wel aardig op mij over. |
denk dat niemand zo dortenees is als mij om het wapen des dordrecht te nemen als ava
|
Nobody.
|
Niemand :confused:
|
Ik ben de enige :cool:
Maar ik wil eigenlijk een andere avatar maar iemand anders had die al (antigone geloof ik) en dat vind ik stom en nu heeft ie dan wel een andere maar dan vind ik t nog steeds stom. Dus ik hou deze nog wel even. |
En er staat een gruwelijke grammaticale fout in de topictitel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Niemand denk ik.
|
Ik had eerst dezelfde als Marlies (voor mijn nickchange) dat had ik niet door, maar heb 'm toen veranderd. En nu heeft niemand dezelde als mij. Misschien omdat ik deze foto zelf heb gemaakt...
|
GEEN!! ik ben uniek WHAHAHAHA (evil lach)
ok sorry dus he |
Niemand geloof k.
|
Citaat:
|
Niemand.. kan ook niet want dit is mijn buik :D ben er trots op heb er super veel voor getraind :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|| ^ l0ve Is HarD. . l0ve Is Sweet,, l0ve Is All I Need!. . * ||
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt ook voedsel nodig en onderdak etc etc.. |
niet teveel spammen in mijn topic :nono:
anders heb ik weer een slotje.... dat geeft weinig kleur aan mijn rentree hier |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |