![]() |
de nijmeegse tweedaagse
zijn er hier nog mensen die mee gaan doen met de nijmeegse tweedaagse op de universiteit? zo ja, welke studie?
of zijn er nog mensen die ooit ook hieraan meegedaan hebben? en wat zijn jullie ervaringen?? ik ben benieuwd! |
ik heb me er voor opgegeven, maar nog geen ebricht gehad :S
|
Vraag aan mensen die ooit al eens aan de Nijmeegse Tweedaagse hebben meegedaan:
Is het echt leuk en heb je er achteraf ook wat aan gehad? |
ik heb 3 jaar geleden aan de tweedaagse meegedaan. Ik vond het erg leuk en ik ben daarna ook aan die studie (bedrijfswetenschappen) begonnen, maar hier ben ik na 4 maanden weer mee gestopt. Of ik er echt wat aan heb gehad, weet ik dus niet, maar ik kan het toch wel aanraden.
|
Ik heb 3 jaar geleden meegedaan aan de 2daagse van Psychologie. Wat je qua opleidings-info aan de 2daagse hebt weet ik niet, want ik ben Geneeskunde gaan studeren. (Daar was toen geen 2daagse-programma van, maar omdat ik toch wel graag wilde gaan ben ik met 2 vriendinnen die van Psychologie gaan volgen :p). Wat ik me ervan kan herinneren was dat het sowieso heel erg gezellig was, dat je alvast een beetje rondgeleid wordt op de campus en ik weet ook nog dat we een paar college's hebben gehad en het Psycho-gebouw hebben "ontdekt". In ieder geval veel mensen leren kennen en veel plezier gehad!
Het kan geen kwaad om er aan mee te doen, je krijgt een betere/goede indruk over de opleiding en je leert de campus en (toekomstige) studiegenootjes kennen. En ik kan me herinneren dat wij er ook nog een paar LOB-punten voor kregen. :D;) |
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar meegedaan aan de tweedaagse.
Ik zat toen in 5 vwo en had me opgegeven voor pedagogische wetenschap en onderwijskunde. Het is sowieso erg leuk, je eet ook bij een student thuis, dus je proeft veel van de sfeer. Verder kom je ook veel te weten over de studie, wordt duidelijk uitgelegd wat het inhoud en je kan ook met studenten praten. Ik heb er echt wat aan gehad en zou zeggen: doen dus! |
net bericht gehad
ik ga grieks en latijn doen voor 2 dagen het is mijn tweede keuze (ik ga denk ik geschiedenis studeren) maar het gaat me om de sfeer, het lijkt me echt reuze gezellig |
ik heb gisteren ook bericht gehad! ik ga meedoen met pedagogische wetenschappen en onderwijskunde
ik heb er wel zin in moet ik zeggen! |
heb ook al bericht gehad :)
doe mee met cluster scheikunde, natuurwetenschappen en moleculaire levenswetenschappen :D |
ik doe mee met communicatie wetenschappen, heb er wel zin in.. (y)
|
kun je ook met zoiets meedoen als je al iets studeert?
|
geloof het niethet is dacht ik alleen voor 5 en 6 VWO
|
*blaast stof van dit topic
Het is weer zover: de Nijmeegse Tweedaagse! Wie van jullie doet mee en naar welke opleiding ga je? Ook ervaringen van anderen zijn natuurlijk welkom! Zelf ga ik kijken bij Bedrijfscommunicatie en ik heb er wel zin in :) |
Ik weet nergens van. :D
|
dit jaar toch maar niet, maar het was vorig jaar zeer interessant!
|
Het leek me wel leuk, maar ik heb dan nog geen herfstvakantie en ik krijg er geen vrij voor van school.
|
Ik heb me opgegeven voor rechten, heb nog geen bericht gehad. Ik heb dan ook nog geen vakantie, maar ik mag wel vrij.
|
Ik wil wel graag gaan, maar heb me nog niet opgegeven, ben ik al te laat?
|
Wat is het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opgegeven voor Rechten... nog niks van gehoord :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |