![]() |
Bij welke studentenvereniging ben jij lid?
Ikzelf ben eerstejaars lid van UVSV (Vrouwelijke corps van Utrecht. Ongemengd 'va!).
|
Waarom is dat nou leuk? Ongemengd? Ik snap dat echt niet. Wat is er nou leuk aan om bij een stel vrouwen te zitten?
Ik zit overgends nergens bij... |
medica! studentenvereniging van leuvense studenten geneeskunde
|
Citaat:
Bij andere gemengde verenigingen heb je toch ook ongemengde jaarclubs en/of disputen. |
geen geroddel bij vrouwen? dat is dan ook voor het eerst
|
Citaat:
|
Geen studentenvereniging, wel studievereninging: 'J.D. van der Waals', studievereninging Technische Natuurkunde.
|
Citaat:
|
Sinds een week ben ik lid van het R(otterdamsch) S(tudenten) G(ezelschap)
En ik ben lid van de studievereniging van geneeskunde de mfvr |
Ik ben geen lid van een studentenvereniging, wel van de Utrechtsche Biologen Vereniging, de studievereniging van biologiestudenten in Utrecht.
|
Ik ben geen lid bij een studentenvereniging.
|
Augustinus en SSR (in Leiden).
|
Ik ben geen lid van een studentenvereniging.
Wel de studievereniging van elektrotechniek: de E.T.S.V. Scintilla |
Quintus! (Leiden)
En Albion (studievereniging van Engels) |
Geen studentenvereniging.
Studievereniging Oudheidkunde: Koinon*. * Aangenomen dat ik weer eens een keer mijn contributie overmaak :cool: |
Woord en Daad...(vooral van technische studies ) echt mega gezellig (y)
|
Gyas, studentenroeivereniging. veel te mooi!
In Groningen trouwens.... Gegroet |
MAG, ik weet niet waar het voor staat :bloos:
Marginale Gekken wss :p |
Ik ben geen lid van een studentenvereniging, wel van de studievereniging van de faculteit.
|
Citaat:
|
Ik zit bij Saurus studentenvereniging...
En bij M.S.D.V. Let's dance (studentendansvereniging) Beiden in Mestreech :cool: |
geen studentenvereniging, wel studievereniging ( S.V. Paradoks)
|
Citaat:
|
Ik ben niet lid van een studentenvereniging. Wel van Itiwana, de studievereniging van culturele antropologie in Leiden.
|
Ik ben nog geen lid van een studentenvereniging geworden, maar dat wel van plan. Het zou dan de Queen Margaret Union (Glasgow) worden.
|
Citaat:
|
Ik ben lid van Vindicat, het corps in Groningen.
|
Geen studentenvereniging, wel gewoon de faculteitsvereniging van rechtsgeleerdheid.
|
Ben net lid geworden van St. Jansbrug (Delft) :)
|
Geen studentenvereniging, wel studievereniging BActive
|
Net zoals de meeste mensen in dit topic alleen de studievereniging (UPSV)
|
Ben geen lid van een studentengezelligheids vereniging, wel van de faculteitsvereniging van geneeskunde MFVR en ik ben lid van de studenten sportvereniging RSBV Minato (budo sporten).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen studentenvereniging, alleen de faculteitsvereniging Q.B.D.(B.D.)
|
Citaat:
|
Geen, alleen van een studievereniging.
|
Citaat:
Kan iemand mij toevallig ook vertellen waarom het woord 'corps' nog altijd wordt uitgesproken als het 'koor'? :eek: Immers, het heeft toch niks met zingen te maken :s |
Citaat:
Ik ben lid van Minerva, het corps in Leiden (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Studentenvereniging Trinitas Leovardiae (www.svtrinitas.nl)
Klein maar heel gezellig Studiegenootschap Trias Politica van de Thorbecke Academie (www.studiegenootschap.nl) In Leeuwarden btw. |
ASVL (Amsterdamse Studenten Vereniging Leeuwenburg)
En dispuut CE (Corps Europae, onderdeel van ASVL ;)) |
geen zal ook niet bij een gaan
ik snap het niet? |
Citaat:
& nee- geen lid van iets. (Behalve Albion en Awater, resp. Engels en Nederlands vereniging.) |
Citaat:
|
Ik ben géén lid van een studentenvereniging.
(Wél ben ik lid van een facultaire politieke studentenvereniging, een studierichtingvereniging (bestuurslid), een faculteitsvereniging (enkel voor korting op boeken) en een studentenvakbond.) |
Citaat:
|
Studievereniging Orbita
|
Citaat:
Wij hebben iig een leukere voorzitter die NIET 's nachts,straalbezopen en ongeschoren, worst je smoel indrukt als je in de City Snack bent... :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |