![]() |
[DvD Speler] Snelheid begrensen
Hallo,
Ik heb in mijn Ut2k4 Dvd barstjes in het midden zitten, iemand heeft mij verteld dat dit wel eens door een te snel draaide Dvd speler kan komen. Is dit echt waar, of is de Dvd misschien verkeerd. En kan iemand mijn misschien vertellen wat het beste programma daarvoor is? Ik heb een standaard 16 Dvd-rom Speler. |
Dat lijkt me onzin, want het middelste van een DVD-schijfje is juist datgene wat het minste snel draait. Immers de buitenste ringen maken de grootste omloopsnelheid, dus die vlieger gaat niet op.
Bovendien zou je een DVD wel honderdduizend keer moeten gebruiken voor-ie op die manier gaat slijten. Hier wordt UT2k4 echt dagelijks gespeeld, vanaf de eerste dag dat hij beschikbaar was en de DVD ziet er nog prima uit (Toshiba 12X DVD). Lijkt me eerder gewone slijtage dus, maar niet alle barstjes zijn meteen slecht. |
Nou ik had nog een oude dvd speler, die kon de dvds niet goed lezen, maakte ie krassen op, zelfde gelde voor cds.
|
Wel, in dat geval heb je er ook weinig aan, want je kunt die DVD niet terugbrengen omdat je die krassen zelf hebt veroorzaakt en als die DVD-speler oud is zul je daar ook wel niet meer mee terug kunnen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |