![]() |
wat is/zijn je lievelings-sieraad/sierraden?
topictitel zegt het al..
voor mij: - een ketting met een ourobouros http://www.theosofie.net/start/slang.jpg - een ring met het yin-yang teken vastgehouden door 2 handjes - een horloge met een smal bandje en onduidelijk tijdsaanduiding (staat ook altijd voor... weet alleen niet precies hoeveel) - en kronkelige armabanden |
Een simpel leren touwtje met een Noorse 5 kroon munt eraan.
Ben niet meer zo´n sieraden mens, simpele dingen vind ik het mooist. Gewoon leren bandjes ofzo. Ik vind zilveren slavenarmbanden ook altijd erg mooi, tot voor kort droeg ik er 5 maar ik ben ze even zat, over een tijdje doe ik die wel weer om. |
Ligt echt aan de kleding die ik draag en in wat voor bui ik ben. Ik moet iig wel altijd oorbelletjes in hebben. Verder draag ik altijd mijn zilvere ringen en armbandjes. Soms een kettinkje, ligt aan het kledingstuk.
|
hmm ik hou van oorbellen..mijn dobbelsteen-hangers zijn echt favoriet.
enn dan heb ik altijd een deel simpele bandjes/draadjes om mn pols. en de dogtag van mn vriendje.:o |
Ik draag sowieso 3 festivalbandjes (2x graspop en 1x rar)
Heb altijd horloge om, anders loop ik de hele dag op m'n pols te kijken. Verder draag ik 4 ringen om m'n vingers. 3 ervan heb ik van m'n moeder en 1 van m'n vader. had ook nog een hele mooie egyptische slavenarmband van mam gehad maar ik kwam erachter dat ik daar groene plekken van op m'n arm kreeg. :( |
oh ja ook een ll-bandje
|
mn lippiercing en mn honderden oorbellen. verder niks.
|
mn lippiercing ja.
en een camo polsbandje van nikita die ik van vriendjelief kreeg en mn ring die ik ook van hem kreeg <3 |
mn horloge
duimring en nog een ring die heb ik altijd om. |
Mn lippiercing. Als ik em uit heb voel ik me echt rot.
Verder mn ringen. |
Ik ook m'n labret. En mn horloge, zilver met blauw.
|
Een ring, met zwart en groene versiering. Eigenlijk een lelijk kreng, maar er zitten veel herinneringen aan en staan voor mij toch voor de goede en slechte dingen die ik mee heb gemaakt.
En mijn horloge, gewoon omdat hij lekker simpel is en omdat ik niet zonder kan :) |
Ik doe niet aan sieraden. Gaan ze niet kapot dan raak ik ze wel kwijt :rolleyes:
|
Een gevlochten armbandje dat ik in Italie van een vakantievriendje heb gekregen :rolleyes:
Heel mooie zilvere oorbellen die ik van mijn vader heb gekregen met kerst. Armbandje met allemaal glimmende kraaltjes dat ik heb gekregen van mijn oma. |
Een witgouden subtiele ketting die ik nooit afdoe omdat het een rotsluiting heeft.
|
3 lowlandsbandjes,
paar andere armbanden 1 ketting die ik van m'n lief heb gekregen 1 ketting met een havik erop waar een heel verhaal achter zit wat ik lekker niet ga delen zooi oorbellen waarvan ik er maar 5 tegelijk kan dragen, want ik heb maar 5 gaatjes (officieel 6, maar 1 was gaan ontsteken, dus die heb ik dicht laten groeien) :( 5 ringen met allemaal hun eigen verhaal, waarvan 1 heeeeeel erg speciaal voor mij is, dat is dan ook mijn lievelingetje. |
een ring, die ik heb gekregen van mijn oma,
slavenarmband, maar die ben ik nu kwijt, :( een ring, die ik al heel lang heb met een klein zwart steentje erin, oorbellen, kleine ringetjes, en nog een zwart leren touwtje |
Ik heb mijn magic stick altijd bij ;)
|
ik heb mn old skool fancy mickey mouse horloge bijna elke dag om en mijn favoriete oorbellen met sterretjes draag ik ook vaak
|
en oh ja mn 2 gouden ringetjes heb ik altijd om
|
http://img.photobucket.com/albums/v3...eren/sfsdf.jpg
vier jaar geleden in londen gekocht <3 |
Mijn oorbellen. :cool:
|
Ik heb iig altijd een ring om, mijn favoriet is een ring met een vlinder, zilver. Verder heb ik een parelarmband met een witte strik met roze stippen (hoe hip!) die ik vaak draag, een zilveren bewerkte slavenarmband en een groenige plastick armband.
|
Standaard Guess cuff horloge, zilveren slavenarmband en grote zilveren oorringen. Ringen zijn vervelend en kettingen vergeet ik om te doen.
|
oeh.. ik heb heel veel sieraden van een bepaalde internetsite. Het leuke is dat je zekers te weten een unieke ketting hebt, omdat ze de ketting er direct af halen als je geld binnen is.
even zoeken.. de site is www.lettriste.nl en als je dan doorklikt op het bovenste plaatje kom je bij alle kettingen. De verzendkosten zijn meestal zo rond de twee euro, dus dat valt ook weer mee (y) Ik heb dus vaak een ketting om ;) |
Citaat:
Ik heb geen vaste sieraden. Ik draag ze sowieso amper. |
lippiercing, meer meestal niet.
|
Ik draag altijd twee zilveren ringen en een zilveren horloge.
Verder vaak nog wel een armband, kettingen nauwelijks |
mn lange kralenkettingen en mn stretcher.
|
lippiercing (zilveren bolletje met rood steentje)
in ieder oor een tunneltje van 5 mm industrialpiercing 2 lowlandsbandjes 4 van die zwarte plastic armbandjes (de rest vd 10 is kapot gegaan :s) zelfgemaakt houten kralenarmbandje houten kralenketting |
lowlandsbandje
meestal een armbandje die ik van een vriendin heb gekregen en soms een ketting die ik van een vriend heb gekregen |
ik heb té veel sieraden om een favoriet te hebben, dat verschilt elke keer. meestal is het eentje die ik net nieuw heb
|
een zilveren ring
|
naja mijn lippiercing, ik heb altijd een zilveren slavenarmband om, altijd twee ringen. Vaak mn ll bandjes. Oorbellen verlies ik, maar ik heb er eentje die ik al twee jaar heb. Als ik een leuke bui heb koop ik allemaal kleine oorbel steentjes en zijn mijn oren weer versierd. Overigens wel bijna altijd een neuspiercing halverwege mijn oor.
Voor de rest soms een brede armband erbij of een paar grote rinkeloorbellen. Héél soms ringen in mijn oren. Kettingen weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
Mn horloge, neuspiercing en mn ringen draag ik sowieso altijd. |
Guess zilver horloge en ring en Pandora armband. Aan de rest ben ik niet zo gehecht.
|
Een Otazu armband en ketting, voor m'n examen gekregen.
Verder heb ik veel oorbellen en die zijn allemaal te mooi om een favoriet uit te kiezen ;) |
Mijn otazu ketting met heel veel hele grote witte glinsterende stenen (L)
|
ik heb altijd dezelfde sieraden om:
linkerarm: rode en zwarte rubberen armbandjes rechterarm: graspop bandje, 2 rood/zwarte kralenbandjes, 3 of 2 spike armbanden (ook rood en zwart) nek: leren veter met hangertje, rode ijzeren ketting oren: rechts: 3 ringetjes, 1 industrial en 1 tragus, links: 4 ringetjes. behalve de spikearmbanden draag ik alles altijd, ook snachts en in de douche enz. |
|
kogelketting (hoe origineel :rolleyes: )
oh ja en mn ster-oorbellen en mn sally-ring :D |
een kogelketting, die heb ik al jaren
en mn horloge en af en toe als ik zin heb mn ringen |
Citaat:
wat een gruwelijk lelijk horloge |
4 ringen en 2 kettinkjes, een libel hangertje en 1 met zilveren kraal dingetjes. dat zijn ook gelijk mn enige "sieraden"
|
http://imagens.shoppingdirect.pt/XPQ...4FCF7DFZKU.gif
Alleen is mijn wijzerplaat ietsje donkerder grijs, en heb ik een zwart bandje (ipv bruin) http://i9.ebayimg.com/02/i/02/9d/df/e6_1_b.JPG Tweedehands, uit 1950 maar ziet er nog supermooi uit :) |
een gouden ringg (jullie kennen het spreekwoord he :eek: )
en een navelpiercing, een restant uit een rebelse puberperiode maar liever een ding dan een gat en ik heb altijd oorbellen in ik heb 100 paar en een paar broches die ik weleens draag de nieuwste is een strass elfje horloges doe ik niet aan |
ha mijn piercing (L)
|
Mijn christelijke kruisje.
|
Heb 3 jaar terug eens een houten kralenketting gekocht op parkpop vooor 2 euro. heb hem altijd om..elke dag. Hij is al tig keer over nieuw geregen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |