![]() |
Herfstvakantie
Jaaa eindelijk is het herfstvakantie!! Hebben jullie al plannen? Of wordt het gewoon een week niks doen? Of heb je helemaal geen vakantie..?
|
Ik heb nog geen herfstvakantie. Wanneer ik wel herfstvakantie heb ga ik met mijn kameraden op allochtonen jagen op de Veluwe.
|
wanneer ik herfstvakantie heb moet ik me verbergen voor machiavelli en zijn kliek.
|
Nog 1 week te gaan, dan heb ik herfstvakantie
En de hele week staat al volgepland terwijl ik wilde uitrusten :s achja, leuke dingen doen is toch leuker :) |
Citaat:
|
Helemaal volgepland met afspraken met vrienden, verder uitgaan, en hier en daar nog wat aan school doen. Owja, uitslapen. :cool:
|
Citaat:
ontopic:ik plan nooit dingen |
Ik heb geen herfstvakantie.
|
:) ik moet nog even wachten op vakantie
|
voetballen, afspreken met mensen, wat schooldingen doen, uitslapen en vast nog wel wat dingen die ik nog niet heb bedacht. (y)
|
ik heb dit hele jaar vakantie
|
ik ga uitgaan, oppassen en mn profielwerkstuk maken
|
Ik heb geen vakantie, moet doorwerken aan mijn stage anders kom ik niet aan mijn dagen (kom ik toch niet, als je een stage van 10 weken in een blok van 9 weken moet proppen, maar toch)
|
geen vakantie...
|
Citaat:
|
ik ga maandag voor bij een week naar callela, spanje, lekker ff luieren in de zon.
|
Citaat:
|
ik ga 4dagen werken, flink outgaan met rev, koffie drinken met ridder en nog meer leuke dingen doen. (nu lijkt het of ik geen 'normale' contacten heb, maar dat hoort meer in het topic 'heb je een leven buiten het forum' :cool: )
owja, ik ga mn kamer nog even verbouwen met paps en ik ga schaatsen <33 |
Ik heb geen herfstvakantie maar vakantieprogramma. Met het vakantieprogramma ga ik oa naar Artis en snookeren.
Buiten dat programma ga ik naar de film, komen er 2 mensen bij mij eten en ga ik een breezerslettendag houden. :d:cool: |
Toerist uithangen in Turkije :cool:
|
Ik moet veel voor school doen (boekverslagen, pws) en k ga nog wat met vrienden afspreken enzo.:)
|
Ik moet als t goed is maandag gewoon op werk verschijnen. Terwijl die hufters van een examinatoren van mij gewoon herfstvakantie hebben :(
|
dagtrip naar Londen, een avond werken, een middag naar de bios, een dag voor toneel oefenen, een middag Schotten kijken in Rotterdam. En verder veel leren voor m'n SE-week.
|
M'n kleine nichtje komt logeren en ik ga vast nog wel naar Arnhem shoppe..:)
|
leren voor m'n tentamens zz
|
Ik heb wel vakantie, maar zo onwijs veel verschillen met de
afgelopen weken zal het niet doen denk ik. :o |
Geen vakantie.
|
beetje uitrusten, proberen te leren voetballen slapen muziek luisteren,beetje computeren, vrienden aandacht geven en vriendin uiteraard ook...en schoolwerk inhalen.
|
Leren.
Naar school gaan. Verslagen afmaken. Wel vakantie. :rolleyes: |
leren, leren nog meer leren en uitslapen
|
Citaat:
|
Ik heb niet eens herfstvakantie, de uni heeft gewoon tentamens gepland in die periode! :mad:
Maar goed, de tentamens zijn niet verplicht dus eigenlijk is het je eigen keuze.. |
Citaat:
ik zal er aan denken |
Ik moet nog een weekje...
|
Ik heb officieel geen vakantie.
|
Bij ons doen ze niet aan herfstvakantie en ook niet aan veel andere vakantie's. Ik heb in een jaar alleen kerst en zomervakantie. (met in de zomervakantie de herkansingen)
|
Ik heb ook geen herfstvakantie. :mad:
|
Geen vakantie. :(
|
Vakantie? Echt niet.
|
uitslapen
leren kröller müller museum (ook voor school hoor ;) ) en miss werken oid en verder leuke dingen doen |
Gewoon een beetje winkelen, werken en huiswerk maken. :o :s
|
werken en verslagen maken... Hoera...
|
Herfstvakantie? Wat is dat?
|
Ik heb geen herfstvakantie. En als iedereen in zuid-nederland het wel heeft, heb ik tentamens..
|
(Iedereen bij mij noemt het Herfstvakantie, maar eigenlijk is het een soort studieweek... We hebben eerst een blok van 7 weken, daarna 3 weken geen les, waarvan we dan in de laatste 2 weken toetsen hebben. Maar ik heb geen toetsen, alleen opdrachten, dus het is wel een soort vakantie :P )
|
ik heb geen vakantie, gewoon werken (stage)
|
Citaat:
|
2 weken lang mijn teerbeminde missen ;(
|
Nu alweer herfstvakantie? Merk ik niks van tijdens mijn stage.
|
Voor komende week moet ik nog een soort van werkstuk inleveren, een verslag typen, 2 opdrachten maken en een tentamen leren (joepie, lang leve de 'vrijheid' als student-zijnde, not!). De week daarna heb ik herfstvakantie, en dan ga ik lekker 4 daagjes met mijn vriend naar zee, lekker even uitwaaien :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |