![]() |
[Laptop] Usb-poorten
weet niet of ik goed zit hoor :o
maar een vriendin van me heeft een laptop en 3 usbpoorten (geloof ik, maar dat is op zich niet zo heel belangrijk). Nu heeft ze dus ook een muis, maar (wat ik dus gek vind) als ze haar muis in een bepaalde usbpoort doet, doet de muis helemaal niets. Doet ze de muis in een andere, dan is er niets aan de hand. Is dit normaal of is dit inderdaad een beetje vaag? |
gewoon heel vaag :)
|
komt vaker voor, niet echt ernstig, gewoon ffonthouden welke je nou gebruikt
of de ps/2 poort gebruiken |
Die ene zal wel geen/slecht contact maken. Het is niet 'normaal' dat een bepaalde poort niet werkt nee.
|
heb ik ook
netzo als een vriend allebei Acer btw Denk dat het iets te maken heeft dat tie bij de ene dan al drivers voor een ander aparaat heeft ofzo? of de enige geschikter is voor het andere :S Het lijkt tenminste standaard te zijn bij die Acers. |
Bij mijn laptop is het zo dat de USB poort waar ik de muis voor het eerst in stak, is de standaard-muis-usb-poort, zeg maar. Dat is dus de enige poort waar hij meteen gedetecteerd wordt en werkt. Bij de andere doet hij het niet direct en moet ik hem dus zelf aan gaan wijzen. De USB-poorten doen het verder allemaal wél gewoon.
'k Heb ook een Acer. Mja, je moet het even weten, verder is er niets aan de hand ofzo. |
Prima zooi, die Acers :D:D
(al heb ik op dit moment nog geen problemen met déze bak...) |
Citaat:
Maar hier is het niet zo dat hij het helemaal niet doet. |
Bij mij is het net effe ietsjes erger: mijn muis doet het op geen van de USB-poorten. Weet iemand hier iets voor, want zoeken naar drivers en technical support van Acer leverde niet iets nuttigs op.
Aragorn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |