![]() |
'Praat dan over ons'
Toen de zomeravonden
eindigden in een stortbui ontstond er een soort van leegte tussen onze monden Praten was niet meer nodig want de regen vertelde alles over koetjes en kalfjes in de weilanden en het idyllische dorpje in de heuvels waar men niets wist over kookwekkers rekenmachines en afslankdieëten -wonderlijke passages waren dat- Droevig kletste de regen door over dromen die kapotsloegen op de rotsen kleine stukjes hoop versmolten in zilt schuim en rond middernacht loste alles op in een kolkend geruis van water en stilte --------------------------------------------------------------------------------- Zoals gewoonlijk weer een uitprobeersel (ik ben altijd zoekende) En ik stel reacties op prijs!! |
Ik vind het een mooi gedicht...het boeide me eigenlijk wel...kan niet zeggen waarom precies....apart vind ik m...(apart--> niet in negatieve zin natuurlijk ;) )
|
Ik vind het (en zeker voor een probeersel) erg goed! Het spreekt me aan .. en het stukje over afslankdieëten .. grappig gevonden. Ha ja deze stijl bevalt me dus wel :) .
|
Ja, dit is erg leuk. Ook de titel hoort er echt bij; het vult de inhoud van je gedicht heel erg aan.
Droevig kletste de regen door vind ik leuk gevonden! En inderdaad, dat stukje over kookwekkers, rekenmachines en afslankdieëten staat er leuk tussen: dat gaat dan even nergens over en dat spreekt me wel aan. :) |
Idd...een heel goed gedicht, mooie vergelijking van die regen (y)
|
bedankt voor de reacties:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |