![]() |
modeflaterrrs
wat was je foutste modeflater die je niet zomaar in de container kon gooien.
vertel hierrr over je foutste kapsels, piercings, en nog meer dingen :D ik had vroeger kort haar en ik leek op een jongetje en ik heb een navelpiercing :eek: |
ik had de helft van mijn haar groen (n)
ik had van die fluoveters in mijn schoenen (n) te veel kettingkjes enzo (n) oja en heel vroeger had ik een beugel en bril maar toen was iedereen nerdie :o |
oja ik heb 5 beugels gehad :D
en daarvoor dus hazetanden huu |
oh dus ik ben nog steeds nerdie door mn beugel!? :mad: :p
eh ik had zo een stomme pet die je zo achterover op deed met een klep zo een dom en duf haar met een middenscheiding en 2 knotjes innnnnn met lelijke elastieken (n) |
Citaat:
Ik denk dat ik tot mijn 16de metalles wel de plank heb misgeslagen, met als hoogepunt een felgroene trui van pluisstof. |
Mijn haar was roze en in 2 knotjes.
Ik had een rokje aan, met een gestreepte kleurige maillot. daarboven had ik een alle kleuren van de regenboog t-shirt. en eronder had ik kisten met een roze en een groene veter. Ik schaam me diep. Maar ja, ik was wel mezelf. Voor mijn 13e was ik BTW een grote modeflater want ik droeg alleen maar veels te wijde jongenskleren en mijn haar was veels te lang en dood. |
Citaat:
|
ik vind je brillie heet fran (y)
ik ben een en al modeflater |
Citaat:
Als ik weer een beugel neem , dan is mijn bril ook weg, en daarna ook de beugel weg, dan ben ik sehr aanraakbaar :eek: (y) |
Citaat:
|
hey kaluuu
|
:eek:
|
Citaat:
en modeflaterr en rosa? daar ben je veel te trui voor snoes <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had vroeger een wenkbrauwpiercing :eek: en ik heb mijn haar alle kleuren van de regenboog gehad, inclusief roze :eek: :eek: en ik droeg oasis shirts :eek: :eek: :eek: en ik had groene doc martens :eek: :eek: :eek: :eek:
|
o ja ik heb een nirvana girlie
|
ik heb trouwens ook nog Mags gehad :nono:
|
o ja en ik had schoenen met plateauzolen, en een tuinbroek. en buiktruitjes
|
Citaat:
|
zegt mevrouwtje ozdemir met dr nepdreads in dr haar :nono:
|
:D :D
ach ik skateboarde tenminste niet met punkers :D |
oe oe nu wordt het juicyy :cool:
|
ach nee maar je gaat wel achter je zusje's msnlover's aan :eek:
|
Citaat:
ga jan de nephardecoremannnnnnnnnn pestehhhhhhhhhhh :D |
Bier en chips pakt (y)
|
Ik ben nog steeds een mode-miskleun maar weet nu dat ik daar om mag huilen en dus emo ben.
|
Mn haar heb ik vroger een tijdje zo ongeveer kaal gehad.. :|
|
Ik heb ook mags gehad :eek: :nono: en matrozentruien, zwarte grote kralen ketting en een arm vol met armbandjes, :eek: :eek:!
|
mijn hele 'skaterperiode' was een modeflater, ik leek een beetje op koekjes toen, maar nu ben ik nog steeds niet hip eigenlijk
|
Ik had een te grote Cavello broek. Sterker nog, ik heb 'm nog steeds.
|
te strakke broeken, waar ik eigenlijk een te dikke kont en benen voor had... beertjes truien, vreemde broeken (tot mn 13 ongeveer... daarna ging het beter :))
|
witte nikes + oversized truien + strakke broek.....wat een klote combi zeg!
en ehhhhde tuinbroek |
ik had ook plateau zolen :(
en veertjes in mn haar |
australian trainingspakje
tuinbroek spice girl schoenen |
in de tweede klas liet ik m'n haar helemaal kort knippen en omg het was verschrikkelijk :eek: met blonde plukjes ook nog :(
en ik had een vreselijke paarse ronde bril en een beugel met verkleurde witte slotjes :| en naja m'n kleding was toen ook (n) en ik vind 't allemaal zo schandalig dat niemand ook foto's van toen mag zien. |
ik heb volop meegedaan aan de fopspeen-trend :bloos: .
en als kind had ik altijd lelijke jongenskapsels omdat mijn ma lang haar voor barbies vond (n) |
ik ben een grote modeflater
kan me niet eens precies meer herinneren wat ik allemaal fout heb gedaan vroeger. Een overdosis aan sieraden, tuinbroeken, plateauzolen enz. |
Spikes band om mn nek periode, ja serieus. heeft gelukkig maar een halfjaartje geduurd ofzo. 16 jaar was ik denk ik?
|
ik had lelijke truien en mn haar een keer veel te kort laten knippen. en plateauschoenen. en mn kamer vol met spice girl posters. en ik had ooit rose haar :eek:
ik was gewoon een stomme hippie en nu niet meerr. |
Ik heb mezelf ooit geblondeerd :bloos:
|
Citaat:
|
Nirvana Girlie (gelukkig raakte ma 'm kwijt bij het wassen)
streepjespanties Furr legwarmers zwarte lippenstift (hoe uber goffik) Nare stuka ribstof skatebroeken (N), maar die broeken zitten wel lekker. ooohja! Spike ketting :| (n) (n) (n) (n) (n) |
Fakedreads stonden me niet :eek:
|
Ik ben vroeger n hippie, n gothic en n skater geweest :(
die hippietijd was wel leuk eigenlijk, met mn wollen mutsjes en indiase jurkjes :o Verder heb ik 2 jaar geleden mijn haar rood geverft, dat was al zo lang mn droom. T stond echt walgelijk en heb dr nu nog last van (kmoet t om de paar maanden verfen in mn eigen kleur :(). |
Citaat:
dat én een tuinbroek .. :( :( |
de tuinbroek was nog een aantal jaar daarvoor, maar ja :(
|
Ik had schoenen met plateauzolen in de brugklas. Ik zweer het, het waren mannenschoenen maar ja, zie dat maar eens uit te leggen aan je klasgenoten dan.
Verder heb ik in de brugklas geexperimenteerd met blauwe en gouden haarmascara. Dat was ook niet zo geslaagd. Oh... en ik had een leren broek. Weer niet al te succesvolle actie. Ook de leren jas die ik daarbij droeg was net iets te vooruitstrevend voor mijn leeftijdsgenoten toen. Ik had ook best lang haar toen. Ik werd vaak aangezien voor een meisje. Was soms wel handig want dan mocht in bij cd-winkels als ik zielig deed wel eens een cd terugbrengen als die toch niet zo beviel. Vind je wat hierboven staat RAAR of VREEMD? Too bad. :p |
ontopic;
mja ik zie er zelf uit als een mislukt leger des heils project., dus echt sprake van 'mode' is er niet, laat staan flaters. |
Btw een leren broek an sich is tohc niet zo'n flater? :confused:
of het moet een keilelijke zijn geweest danwel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |