![]() |
reclamefolders
Kijk jij er wel eens in? En laat je je dan verleiden om allerlei tr00p te kopen?
Ik vind het krantje van de Blokker altijd het leukst <3 Soms lees ik de folders op de WC, als er geen Elle of Vogue is :o En dan zie ik wel eens wat, en dan denk ik, jeetje :eek: ! Dat heb nou net nodig :eek: ! En zo goedkoop :eek: ! Maar ik neem dan nooit de m00ite om naar de stad te gaan, dus eigenlijk laat ik me niet beinvloeden :nono: |
Ik vind het HEMA boekje altijd wel hip en met leuke mensjes enzo.
En ik ben altijd dolbij als de nieuwe intertoys speelgoedgids weer op de mat valt. Yay! Ik zoek dan vanalles uit wat ik wil hebben, maar ik koop het nooit, want ik heb nooit geld. |
Geen reclamedrukwerk stickers de gekste (Y)
|
Citaat:
|
Ik ging altijd hele dure electronische spelletjes uitzoeken, en hobbydozen en mini-drumsetjes en die moest ik dan echt hebben van sinterklaas want anders ging ik huilen.
verwendnestheid de gexte :cool: (y) |
Citaat:
|
Oeh, trouwens...van het ikea boekje word ik ook altijd heel blij.
Dan ga ik echt zitten bedenken hoe mijn future huisje eruit gaat zien en welke trendy dingetjes ik waar neer ga zetten enzo. Ik <3 reclame boekjes. |
trendy & ikea :|
|
t aldi-krantje (y) een tostimaker voor 10eurooo.:)
|
Ik hou van het krantje van de Bijenkorf, van de HEMA omdat ik het gewoon een mooi-simpel krantje vind en ik altijd dingen zie waarvan ik denk: 'Hoe heb ik ooit kunnen leven zonder dat te hebben?' En vroeger streepte ik dingen aan in het Intertoysboek en dat legde ik dan op een strategische plaats neer. :o
|
Lang leve de nee/nee stikker. Maar af en toe lees ik op m'n werk wel eens een reclamefoldertje maar ik ga niet speciaal naar een winkel om iets te kopen als het in een krantje staat. Tenzij ik het net nodig heb.
|
ik hou van bijenkorf en hema krantjes
als ik honger heb of iets aan het eten ben wil ik ook altijd iets over eten lezen :D allerhande is ook mijn grote favoriet ik roep blij jeeeeeeeej de nieuwe!! en dan zegt mijn vriendinnetje "de nieuwe wát lisa? de nieuwe allerhande?" :rolleyes: makro krantjes zijn ook leuk :eek: |
Citaat:
ik hou van het hema boekje en 1 keertje stond er zelfs een leuke jongen in met een schuine pony |
Citaat:
|
ik lees alle folders, behalve van bristol schoenenreus etc.
ik vind die van de Bijenkorf het leukst en de Allerhande lees ik ook altijd, ik houd van eten <3 |
OMG ik hou van reclame folders <3 vooral die van computer winkels, carrefour en andere elektronica <3
ik laat me er wel niet door beinvloeden (y) |
kruidvat vind ik leuk
en hema (y) en sommige krantjes van de makro ook bijenkorfkrantjes krijgen wij niet :( |
Ja de hema
en de allerhande |
GEEN STICKERS (n) reclamefolders zijn leuk (Y)
|
pan am, het is alsof je samen met me op de WC bent geweest :eek: zo herkenbaar!!
Maar je knipt toch geen punten en bonnetjes uit he :nono: . |
de halve speelgoedcatalogus hangt tegen mn slaapkamermuur.
ik vind t wel gaaf. |
oh ik ben echt verslaafd aan reclame! Ik houd vooral van kledingkrantjes en electronicakrantjes, en wij krijgen van alle speelgoedwinkels een groot dik boek, dus daar ben ik altijd helemaal happy mee. ik zit dan echt uren naar de barbies te kijken, dan komt het kind in me weer naar boven :o maar ik vind afslankfolders niet zo leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Well, Fuckadoodledoo!
|
harhar :p
|
ik bekijk ze altijd want ik heb simpelweg geen fuck te doen met mn leven :o
|
Ik breng ze alleen rond, dus het enige wat ze beïnvloeden is m'n bankrekening :)
|
Ik vind reclamefolders leuk! :)
|
fucking papierverspilling die snailmail spam (n) helaas vind m'n m00der 't wel leuk dus geen sticker
|
ja ik hou van foldertjes, ik lees alles eigenlijk wel <3, maar ik koop vrij weinig. Ik zie altijd allerlei leuke dingen die ik dan echt moet gaan kopen. Maar dan vergeet ik het.
|
soms lees ik ze wel, van leuke winkels tenminste
|
Ja, heerlijk. Ik zie altijd allemaal dingen en dat denk ik "Oh dat ga ik kopen! En dat!" en dan vergeet ik het. :o
|
ik ga later reclame maken dus ik moet ze sowieso zien (y)
|
Het enige waar ik interesse in heb zijn digicams, snowboards en computermeuk
|
Ik zit steeds te wachten op gsmfolders want ik moet snel n nieuwe hebben :eek: :eek:
|
Citaat:
Ik lees dus ook altijd de hemaboekjes, en de V&Dboekjes, en de Xenosboekjes en de Bristolboekjes :eek:, maar niet de Leen Bakker boekjes want die zijn stom, en het papier voelt vies en oud aan, :nono:! Ow, en ik mag niet offtopic, maar ik doe het lekker wel, want dit is mijn duizenste post, wiehoooeeee! http://www.eightfold.co.uk/images/b3ta/1000.gif |
Ik word altijd vrolijk van de lildfolders want dan zie ik meteen of er fleecetruien zijn en die koop ik dan meteen.
Ook zag ik pantoffels met luipaardprint in een lidlkrantje maar die hadden ze niet in mijn maat. :( |
ik vind het hema krantje leuk want hij is simpel en leuk.
en ik vind de ikea-gids (?) leuk, want ik moet altijd alles hebben wat daar in staat. maar ik koop meestal niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige reclame folders kan ik wel diggen bijv. van die lingerie reclame folders altijd handig voor op de wc
|
de semi hippe reclame folder van v&d is zo verschikkelijk, ik kan niet wachten tot dat bedrijf failliet gaat
|
Ik vind reclamefolders leuk, vooral die van de hema. Vroeger keek ik altijd het hele jaar uit naar september, omdat dan de nieuwe intertoysgids weer zou komen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |