![]() |
SMS'jes van jongens aan jongens needed!
Hey!
Ik heb voor een onderzoek voor mijn opleiding (communicatie - en informatiewetenschappen in Utrecht :bloos: ) sms'jes nodig van jongens aan jongens. Ik doe onderzoek naar sms taal en wil sms'jes van jongens aan jongens onderzoeken ... alleen alle jongens die ik ken hebben hoogstens 1 sms'je van een andere jongen in hun telefoon staan. Dat schiet dus niet op als je er 100 moet hebben ... :( :( :( Ben een beetje hopeloos inmiddels... kunnen jullie me misschien helpen? PLEASE ieder sms'je is welkom! Als jullie ze voor me willen uittypen dan ben ik je echt ZOOOO dankbaar. Alvast bedankt voor de moeite! Grz Carlijn |
Het mag ALLES zijn. Hoe kort ze ook zijn: MAAKT NIET UIT!
|
Hey man, heb je het project nou af? Ik ben ong. om 12 uur op school, mzzls.
|
heb er 1tje:
"Gisteren ice ice baby geplaybacked" :cool: |
haha nou de smsjes die ik tegenwoordig in t weekend krijg bestaan alleen maar uit onzin:p
|
'Asociale kankerlijer, als je me dat nog een keer flikt krijg je klappe' :D :D :D
|
Het zou leuker zijn als alle studentjes die hier hun gegevens vandaan halen, ook even concreet posten wát ze onderzoeken.
|
"Zuipen?"
|
heey jong, alles goed? nog wat gedaan vandaag? tot morge..mzzlSS
|
O.o. ik vergelijk voor mn onderzoek de sms taal van jongens aan jongens met de sms taal van meisjes aan meisjes.
|
heee swa gaan we nog die movie checke
kom dan lul morge dannnn ----------------------------------------------------- zoiets voor nu, misschien later meer |
Komen meestal neer op
"waar ga je vanavond heen" "hoe laat spreken we af" "biertje?" Dat soort dingen |
'Yo man, ik heb dat spel voor je. ik pass hem vanaaf mzzls'
|
"Yo, hoe laat gaan we vanaaf? Sms jij dinges nog? de ballen :) "
|
'Ik hou ook van jou!'
:) (van mn vriend gekregen uiteraard :p) |
Gast zet partynight aan
Waar ben je, ik mis je, en bel me eens terug :( Hey pascal hoelaat is vanaaf installatie, laters mattheijs Ej mattie! Alles goed?Wou je morgen nog afspreken op school om die enquettes in SPSS te doen? HAHA, JEZUS JIJ BENT TE WAZIG :D kom ik thuis vind ik twee platen in m'n tas ik gooi ze nu op m'n tafels echt bednakt. En ja, ik heb de inscriptie gelezen.You rock, echt zwaar onverwacht. Bedankt! Kus, s |
(Sanne is niet op school)
vriendin: He mokkel, ben je ziek? Ik: Ja, lig lekker onder de wol! Leer ze! ;) vriendin: Beterschap, zie je morgen? Ik: Ja, ik ben er weer! Bedankt! kus Offeuh: Ik: Wat gaat er gebeuren vanavond? vriendin 2: 8 uur bij ons! Ik: Moet ik wat meenemen? vriendin: Ja doe maar wat, is altijd goed, tot vnv! Ik: Tot vnv (K) Nu hebk geen zin meer :D ajb! x |
Citaat:
|
Ja, ik heb er gisteravond 2 gehad. Van een 23 jarige ex collega, goh wat grappig... ha ha ha :s
IK BEN T, JE GSM , IK HEB NIKS BIJZONDERS TE MELDEN, IK WILDE ALLEEN EVEN UIT JE BROEKZAK..... DE GEUR VAN JE LUL IS NIET TE HARDEN! BEDANKT VOOR DE FRISSE LUCHT. En idd, het waren allemaal hoofdletters, we gaan nog even door naar de volgende:rolleyes: "Wipgebedje" Wip en laat je zuigen zonder zorgen. Wie niet komt doet het morgen. Neem de rust in ere, want alleen een driftkikker neukt zich de klere... Amen. tjah. :s |
Citaat:
|
Citaat:
Sms'jes aan mijn vriend (van vrienden); 'Rogier, morgen half acht voor de bios?' 'Rogier, ga je nog trainen vanavond? Ik ben er om acht uur.' 'Waar blijf je nu, man?' Meer kan ik er niet vinden, ze komen allemaal uit 2003 :D |
Okee deze zijn van een vriend van me:
"Oi oi ik moet mn haren eerst wassen :p nou jah ik laat het nog wel ff zitten maar ik doe het nog wel een keer doei!" 'Hoi,hoi! Ik heb er echt zin in joh :D ik kan niet wachten tot 6november!' 'Hoi hoi heb je em nu wel? Kus' 'Okidoki, leuk ik wil wel eens zien wie jij opgevist hebt :p ;p' Leuk onderzoek :s |
Stad in?
Gast, ik ben lam, waar ben je? He, binnenkort wederom jammen met de band, ben je van de party? |
Snappen mensen dan niet dan het smsjes ván jongens áán jongens zijn?
|
Nee, deze termen zijn te moeilijk voor de vocabulaire van de gemiddelde VMBO-breezah-chick hier
|
Citaat:
(Voor de duidelijkheid; in mijn post staan sms'jes aan mijn vriend, van vrienden van hem. Dus alle drie jongen -> jongen :) ) |
Citaat:
Doe alsjeblieft een beetje rustig zeg, gosh :eek: |
Citaat:
|
Ik stuurde:
"Hey, alles goed? Zin om morgenavond rond achten wat pils achterover te slaan? Laters." En ik kreeg terug: "Prima man, ik zie je wel verschijnen. Laters." Verder heb ik er nog een ontvangen: "Hey, als het goed is komen we om 10.13 aan op Utrecht CS. Mochten we onze trein missen dan zijn we er om 10:31. Ik zie je morgen wel, mzzl." De rest van mijn smsjes zijn van dames. |
Citaat:
|
ik heb er ook nog een paar voor je, deze heb ik verzonden :cool:
'ja, sorry. Ik ben nu bij de purple pool en misschien kom ik straks nog even langs ciao' 'hoi man, ik ben weer eens in haarlem zaterdagavond. Misschien kunnen we ff een biertje pakken?' 'Hoe laat ben ong. je in de stad?' 'Ok, ik sta nu al op cs, tis misschien makkelijker om elkaar bij Sol te treffen, tot strax' 'Waar ben je?' En, Kan je daar wat mee? :D |
Citaat:
|
We eten thuis
Better yet dude? Liever hier Nee Ok Kom er nu aan Wo bist du? 12? U didn't come out Ik ben 17.15 op centraal ok of eerder |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha wat een arrogante shit hier zeg :nono:
(n) |
Mijn zus doet ook communicatie in Utrecht... ben je 2e jaars?
|
iemand die ik ken stuurt altijd deze sms:
"heu ist meui in utrecht? heu djka?" ik sms dan "joa makstarm heu jio?" terug (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Geen zin meer |
Toen ik ongeveer thuis kwan van vakantie stuurde een vriend:
"ben je thuis? groetjes Cris" |
een paar smsjes van vrienden aan mijn vriend
1. "ga je nog wa doen vanavond?" 2. "ok" 3. "ja" 4. "wanneer ga je varen dan?" 5. "ik kom vanavond wel ff dan" allemaal vrij kort dus. hopelijk heb je er wat aan. het zijn trouwens smsjes van allemaal verschillende vrienden. Alleen de eerste en de vijfde zijn van dezelfde. |
Serieuze smsjes, dus geen verzinsel
- Jeuw Babic, hoessie? Heb je huisontgroening gehad? Je kan me altijd bellen. Gr JJ - Hey Kan jij het spel koeienhandel aanschaffen en meenemen voor dit weekend - Okee Babic, ik weet het, het is laf, maar ik heb totaal geen zin om te gaan, tis koud buiten en kben moe. Zullen we morgen gaan knallen? - Zit je in de stad? - ? - Hey heb je voor mij het nummer van Zaaltje en andere ouwe lullen die vaak op dies zijn geweest ? - Hey ik ga zo naar de Singers, jij moet ook komen, wordt supergaaf. Bel me als je er bijna bent. - Bedankt voor het lenen van je fiets, waar kan ik hem aan je teruggeven ?? - Ja jij - Wat een chaos hierzo....maar ben wel lam |
Citaat:
ontopic: sorry dat zjin altijd de eerste die ik weggooi. (en dat was dus geen smsje) |
Citaat:
maar ik neem mijn smsjes letterlijk over, zoals t hoort :) Maar ff serieus. Ik begrijp er de ballen van wat TS met al die smsjes moet. Als zij de smsjes in categorieen wil indelen, dan is 100 zeker niet genoeg en bovendien is het hier niet echt een aselecte proef. Als zij de taalgedrag wil onderzoeken dan zijn die 100 smsjes nog steeds niet genoeg, en kan ze te maken krijgen met overtypfouten van de bezoekers :s en ga zo maar door. TS, vertel. Ik gooi er een paar bij ;) - heey mijn tas ligt nog steeds bij je thuis, ik kom die morgen vroeg ophalen okey ?? - vanavond niet, moet morgen heel vroeg op. Bel Jessica ook ff. Mzzl - kweetnie, van mij mag t wel, maar of de rest t ook goe vindt???? bel me ff als je t weet - ik ga mee |
hey brada, hoe is het daar? mis je ons een beetje? selam xxx Mucahid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |