![]() |
donkey konga
heeft iemand dit spel al? zo ja, wat vind je ervan?
ik weet niet of ik hem moet kopen :o |
Is ie al uit dan? Dacht dat dat pas later dit jaar is.
Lijkt mij wel cool, ben alleen bang dat het snel uit raakt. |
hij is al uit ja :)
ik denk dat ik hem morgen ga kopen |
Ik heb 'm ook gezien. Ga hem ook morgen halen
|
Krijg je er ook zo'n trommeltje erbij? :D
|
Die bongo's krijg je drbij ja...
Die trailer is wel heersch btw :D:D |
ik heb gekocht het is wel grappig maar wel pittig op het 2de niveau al :o
|
hoe vet:D die trailer :D:D
rofl :D masterlijk |
Die trailer :D:D:D. Geniaal. Het spel zelf lijkt met overigens helemaal niets maar ik heb het zowiezo niet zo op dit soort dingen net als Singstar en dat met die dansmatjes. Daar heb ik me ook nooit aan gewaagd en het een paar keer gezien maar het lijkt me echt helemaal niets.
|
Citaat:
|
Als er plannen zijn voor (goedkoper dan normale spellen)-liedjesaddons, dan zou ik het serieus overwegen. Weet alleen niet of dat zo is..
|
Ik breng 'm vanmiddag terug (1 extra bongo en 't spel + bongo zelf) Ik werk bij de winkel waar ik 'm gekocht heb dus de 24 uur ruilgarantie van multimedia geld niet gelukkig, want de 1é 3 dagen was het nog ge-wel-dig, maar nu vind ik t zonde van me geld. Je raakt er heel snel op uitgekeken.
|
Het is weer iets wat anders. Als je van muziekspelletjes houdt, vind je dit waarschijnlijk ook wel leuk. :)
|
Dat Donkey-Kong Jungle Beat lijkt me wel leuk trouwens.
Dit Donkey-Konga is gewoon kut (imho). |
donkey konga is een hele strakke game, en is na ssbm en mk : dd de ulitieme party game op de cube(dus de ook voor de andere consols, want wat voor party games heeft de ps en x box nou?) en ook nog eens flink uitdagend, wel kut dat ie gelijk met pikmin2 uitkomt, maar ik heb toch voor donkey konga gekozen (y)
|
Donky Konga is tof...voor vier dagen. Het is echt een multiplayer spel anders is er gewoon geen hol aan :) Hetzelfde verhaal als bij Mario Party dat doe ook niet in je eentje .
|
Citaat:
|
Spel is lache, vooral met meerdere mensen. Kan ik iedereen aanraden.
|
Met meerdere mensen, heeft iedereen zon konga gekocht dan? of ga je omstebeurt?
|
Citaat:
|
oh vet! Dan ga ik het spel kopen :)
bedankt voor die (bijna nergens te vinden) info! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |