![]() |
Hellup!!!
ik heb een klein probleempje..
kunnen jullie mij helpen?? ik vind sinds de grote vakantie een jongen uit mij buurt leuk. we hebben het in de vakantie dan ook erg gezellig gehad, maar als ik terug denk ( aan de vakantie) vind hij me wel leuk, maar als ik hem dan in de buurt tegen kom denk ik weer van niet.. omdat ik hem leuk vind heb ik hem een paar weken geleden een kaart gestuurd. maar ik weet niet of dit nouw wel zo'n slimme zet was. zijn vriend loopt op de zelfde school rond als ik en hij blijft me continu achter na staren.(ik denk dus om die kaart) maar ik weet dus nu niet of ik het toe moet geven dat die kaart van mij komt en dan er na vertellen dat ik hem al sinds de vakantie leuk vind, of dat ik dat juist niet moet doen. maar ik ben nu niet happy omdat het liefst gewoon bij hem ben de heletijd, maar ben bang dat als ik het vertel dat hij me heel erg voor gek ga zetten... HELLUP.. WAT MOET IK NU DOEN??? |
waar mensen zich al niet druk om maken.
|
Leer eerst fatsoenlijk spellen, dan wil ik je graag helpen, maar ik zal vast in mijn glazen bol kijken, en zien dat dit naar liefde&relatie gaat of op slot.
:) |
Tja, dan heb je wel een probleem he. Poepoe.
|
Citaat:
|
Ik stuurde geen kaarten. Ik leefde in de overtuiging dat degene die ik op dat moment leuk vond mij toch nooit leuk zou kunnen vinden. En later bleek dat ie homo was dus die overtuiging was correct.
|
|
Citaat:
|
Als je op die kaart net zo schrijft als hier zou ik het maar niet toegeven. :)
Liefde en Relatie btw :) |
2 dingen
1 zeg het gewoon, wat heb je te verliezen? niet zo aanstellen 2 dit is het verkeerde forum 3 ik voel me oud oh dit waren 3 dingen |
Citaat:
|
Citaat:
Maw, niet zeiken. |
Citaat:
|
Life sucks die.
|
Citaat:
|
Een topic op L&R openen.
|