![]() |
Wat geef je nou een knulletje als hij één wordt voor zijn verjaardag?
Geef je het de zoveelste rammelaar, knuffel of kwijldoek of heb je leuke ideeën voor zijn verjaardag.
Wat gaf jij je broertje neefje of oppasknuffel voor zijn verjaardag? Ben jij zoiezo origineel in je cadeaus of houdt je het bij standaard cadeau? Brand los, ik ben benieuwd. |
Ik hou het bij standaardcadeaus (knuffels, zandbakspeelset etc)
|
Een voetbal. Op de groei natuurlijk.
|
Sokken.
|
Doe maar geen rammelaar, dat zullen de ouders vast niet op prijs stellen :D
|
Een Bob de Beer-knuffel :)
|
Mijn ouders hadden een Bob de Beer-knuffel gewonnen met de bingo. :cool:
|
wat kan een kind van 1 allemaal? :o
|
sokjes (voetbal)schoentjes
knuffel duplo of kijk in een speelgoedwinkel voor iets leuks daar hebben ze meestal ook iets vooor kinderen van 1 |
jaah duplo (y)
|
Citaat:
Geef 'm dan een encyclopedie ofzo. :cool: |
Ligt er aan hoe een kind is, wat zijn interesses zijn ed.
Veel ervaring met kleine jongentjes heb ik niet (ik ken alleen maar meisjes die 1 zijn of 1 werden terwijl ik ze kende :D), maar een boekje, cd met muziek of een speeltje (autotje, balletje oid) is altijd welkom, denk ik. Mijn neefje (4) krijgt meestal Bob de Bouwer dingen of iets met kranen (geen waterkranen, maar van die voertuigen) van ons, omdat ie daar 'fan' van is...dat vind ie dus leuk. We hebben hem ook een keer een treinbaan gegeven, omdat ik die vroeger helemaal geweldig vond (en hij nu dus ook ;)). Nichtje (2) krijgt meestal iets van Nijntje, omdat ze dat helemaal geweldig vindt. Andere neefje of nichtje is op komst...wat hij of zij krijgt kan ik van te voren niet voorspellen...als hij of zij geboren wordt iig lekker standaard een knuffeltje en sokjes. ;) |
Ligt er aan hoe goed ik dat knulletje ken.
Als ik hem redelijk/goed ken zal ik iets geven wat hij leuk vind en bij hem past. Ken ik hem wat minder dan koop ik gewoon iets wat de ouders leuk vinden voor hem en ikzelf ook o zo schattig (bijv een leuk setje kleren of puzzel met 10 stukjes) vind. Ik probeer wel orgineel te zijn met het kado maar ik wil er ook zeker van zijn dat de ander het kado leuk vind. |
Geef hem Lego.
|
Geef hem de nieuwste versie van het BW. :cool:
|
Speelgoed natuurlijk:
- Autootjes - Spelletjes - Lego - Knuffelbeer - Stiften / potloden - Een bal (inderdaad ja...) En anders snoep, daar zijn alle kinderen dol op. ;) Etc. etc. Valt veel meer voor te bedenken dan voor iemand rond onze leeftijd hoor. :o |
Ik geef nooit cadeaus, en als ik dat wel doe júist niet op verjaardagen.
|
Knuffels van het wnf :) is leuk, kan je ze de hele serie bij elkaar geven en het zijn echt mooie knuffels :)
|
Van die boekjes met plaatjes van beesten ofzo, dan kunnen ze gaan leren praten. 'wat is dat, wat is het, zeg het dan, je weet het wel. Het is een kip' dat idee :)
Bij de hema hebben ze nu trouwens een hele afdeling met kindertroep, ook veel (hele lieve zachte geweldige) knuffels. |
Citaat:
Maarem, ik zou hem een bal geven, wordt het later een hele goede voetballer, ik heb hem ontdekt, en verdien veel geld :cool: |
Niets. Waarom zou je?
|
wie geeft er nou weer lego aan een kind van 1 jaar
|
Citaat:
|
Een knuffel, of ik ga iets leuks zoeken in een of andere kinderwinkel :)
|
Een boekje, een bal, een duplosetje; dat soort dingetjes.
|
Citaat:
|
Een dildo.
|
Pas nog een jongetje van 1 een doos met lego gegeven (van die grote blokken, voor vanaf 1 jaar), was hij heel blij mee. En ach, ook al is het standaard, als hij meer dan 1 doos krijgt, kan hij nog meer bouwen, dus 't is altijd wel ok. Zelf ook gekregen toen ik 1 werd, en ik heb er echt heel lang plezier van gehad (mijn ouders hebben het nu zelfs nog, voor de kleinkinderen later :P ).
[edit] Ik zie hierboven staan dat het duplo heet, dus spul bedoel ik dus :) [/edit] |
mijn neefje kreeg een boerderij met geluid van little people..
daar heb je ook kleinere dingen van als het goed is veel geluis, groot, felle kleuren dat zijn een beetje de dingen waar je naar moet kijken... ik had hem een boekje gegeven en daar zaten dan per blz. 3 a 4 knopjes op die allemaal een ander geluidje hadden en er zaten dingen op om te voelen erg leuk (y) voor een kind van 1...viel ook bij de ouders goed (kocht het bij de intertoys) |
Iets wat muziek maakt en licht geeft, zal het vast wel goed doen dacht ik zo (al vraag ik mij af of de ouders zoiets waarderen)
|
van die speel dingen met liedjes en knopjes. of een knuffel ofzo:)
iig iets waar hij wat aan heeft zoals speelgoed kleertjes zal ie wel genoeg hebben denk ik. |
een spongebob knuffel :)
|
knuffels, want die zijn cool :o
|
knuffels :p
|
Dit natuurlijk:
http://www.mrtoys.com/berchet/pics/f...jr_420x275.gif Niet dat hij daar al op kan, maar hij groeit vast wel. |
ik voorspel zijn toekomst :cool:
|
dromtol
|
Een kijk-/speelboekje
Vinden ze leuk en is goed voor de ontwikkeling (pabo he:)) |
Een prentjesboek van Sesamstraat. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een (kleine) blokkendoos (wel voor op de groei een beetje)
|
een boekje
|
Kinderen zijn gek op ballen, of een bal waar iets bijzonders aan is ofzo als het maar niet te moeilijk voor m is. Het moet wel iets zijn wat bij zijn mogelijkheden past. Je kan ook een loop wagentje kopen ofzo, dat had ik vroeger. Daarmee stimuleer je het lopen van een kind :)
|
pak condooms alvast, ze beginnen steeds vroeger
|
De standaardcadeau's: een knuffel, sokjes, etc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |