![]() |
Live komt naar Nederland
op 13 en 14 december in Ahoy' :cool:
wie gaat er naartoe? |
en op 15 december in Belgie (Leuven)
|
Kunnen ze niet om Nederland heen ?
|
Aaargh.
Is die band nou nog niet uit elkaar? :( |
Waarschijnlijk omdat ze een greatest hits albumd uitbrengen.
Het nieuwe liedje op die cd komt trouwens uit het Throwing copper tijdperk. |
pff dat is echt een van de saaiste bands die ik ken
|
bwaaa
daar hoef ik zelfs niet heen als ik geld toe zou krijgen naja, ligt eraan hoeveel :o |
:( Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan die gluiperd met zn vieze hoofd en zn ranzige blousjes en zn borsthaar.. Brr. (n)
|
Citaat:
|
Live komt naar Nederland sluit deuren en ramennn
|
wat een afschuwelijke kutband
2 miljoen euro cash voor degene die ze allemaal in 1 keer afmaakt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
leukkk :) :) liveee :) :) wiiii :)
|
leuk
maar ik heb toch geen geld (n) |
Kheb ze een keer gezien, int goffertpark met Coldplay en Supergrass. Was wel leuk, maar vooral vanwege de sfeer en de ontzettend blije meeschreeuw momenten.
Ik zou er verder geen geld meer aan uitgeven. |
als er één band is waar ik op kots dan is het live wel.
al moet ik toegeven dat lakini's juice een vet nummer is. maarja daar blijft het dan ook bij. |
Uh nee, dank je.. ik heb ze lang leuk gevonden, ook al een aantal keer live gezien, en Mental Jewelry, Throwing Copper en Secret Samadhi luister ik ook nog wel eens, maar daar houdt het ook mee op :)
|
Live is live slecht.
|
o nee he hehe
|
|
^:D:D
verder is live echt een ontzettend lame band, wat een zeikmuziek zeg...ik luister nog liever britney |
ik vind het net kane
en vice versa |
kane vindt het net metal?
|
de fans van Live zijn nog het ergste (n)
|
Citaat:
|
Ik ga nieteens wat zeggen.....it's that obvious.
|
Citaat:
ik vind kane ook net live :( |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
glazen (plexiglas dan nog meestal) schermen worden vaker gebruikt, zeker bij bands die regelmatig acoustische stukken hebben, omdat de frequenties van een drumstel snel opgepikt worden door gevoelige microfoons.
|
Citaat:
stiekum vind ik ze ook niks, maar ze heeft alleen maar negatieve reacties gekregen |
Slijmbal.
;). |
blllll ik moet kotsen van zijn zeikstem
|
Citaat:
|
Belgie: 40€
rrrright... |
aanstellers zijn het, heeft niks meer met rock te maken. kruisiging is live's lot!
|
De eerste 3 platen zijn juweeltjes in de rockgeschiedenis. Ik ga er wel heen, heb ze toch nog nooit eerder gezien. Vooral ook omdat dit een best off tour is, dus er zullen wel genoeg oude nummers gedraait worden.
|
I am overcoooooooohoooooooohoooooome
I aaaaam ooovercoohooooomeeee |
Het is pop. Ze spelen nummers....ze draaien ze niet.
|
throwing copper en secret samadhi vond ik anders goede platen.
|
Citaat:
Make it stop! |
Ik heb geen goed woord voor deze band over
|
Citaat:
hoe gay is dat. en hoe gay is het om regelmatig acoustische stukken te spelen. |
Citaat:
Haha, wat een kromme gedachte. |
He, die band ben ik toch zo zat. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze hebben oude liedjes die best oke zijn. Maar die nieuwe vind ik kut, en ik wil ze niet live zien.
|
Citaat:
throwing copper en secret samadhi zijn goede albums (eerste ken ik niet zo) maar om ze zo op te hemelen gaat een beetje ver. alles wat ze na secret samadhi gedaan hebben is troep. (N) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |