![]() |
[tekening] ........ dat ja .........
Dag dames en heren,
Gister had ik weer zoiets, IK MOET TEKENEN... en dat om half 2 ' s nachts Ik ben nog steeds aan't proberen mijn tekeningen te verbeteren. Kunnen jullie op- en aanmerkingen geven om deze tekening? ..(weliswaar opbouwende kritiek)... Want ik weet nog steeds niet wat er elke keer fout gaat.... (want aan mijn tekeningen mankeren altijd wel iets) TnQs.. *klik* |
Ik vind het wel goed. Je gebruikt wel te veel contrast vind ik. Ofwel is het wit, ofwel heel donker.
Van de anatomie van paarden weet ik niet veel, maar het ziet er wel goed uit. |
Ik vind hem best vet. Ben zelf ook fanatiek paardenfan :P Nou ja.. ik vind het leuk om te rijden, soms om te tekenen.. Anyway ff on-topic. Hij is wel goed gelukt. Vooral het koppie en de anatomie vind ik stoer. Ik vind de manier waarop je het hebt "ingekleurd" minder. Het is wat krasserig, dat geldt ook voor de manen. Ook issie erg donker. Meestal als je naar een vacht van een paard kijkt zie je er glans op, en da haren zijn zacht, van een afstandje zie je geen haren, dus zou je er gewoon met een wat zachter potlood een egale tint op kunnen zetten. Begin gewoon licht, dan kan je altijd nog veel donkerder werken. Als ik jou was zou ik hem nog een keer maken want de pose is erg leuk, en knap.
|
Citaat:
|
Citaat:
Teken je zelf ook paarden dus? Kun je me er eens 1 laten zien? Ben namelijk erg benieuwd |
Citaat:
|
Citaat:
laad maar eens wat op... en hoe ze eruit zien maakt geen donder uit, ook ik heb verotte tekeningen. (al laat ik ze liever achterwege) :P |
mooi...
de anatomie is niet je van het inderdaad.. de snuit is te spits.. die moet (nouja: mag) breder. Zelfde geldt voor de benen.. Het rechterachterbeen van het paard zit te ver naar buiten.. in deze compositie zou het dichter tegen het linkerachterbeen aan zitten.. Verder issie leuk.. kga ook effe proberen om een paardje te tekenen in deze houding :) |
Citaat:
Ik moet ook maar weer eens aan de gang. Het is niet voor niets vakantie :) |
de kop moet iets groter denk ik :) verder dat rechtervoorbeen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |