![]() |
Welke apparaten heb jij op je kamer?
:)
|
Verwarming
Pc Xbox Tv |
ik heb een tv op mijn kamer, een cdspeler en een krultang
|
Eh.
Een pc en een stereo. Ik ga binnenkort een tv met video aanschaffen. |
pc, tv en dvd speler
|
een computer, telefoon en een stereo.
|
TV, Computer, Stereoset, DVD-speler
|
Wekker
Digitale wekker Digitale wekkerradio TV PS2 NES CD-speler mp3-speler :o |
Wekker.
|
Wekker, stereo, pc, stuk of 3 lampen, föhn, steiltang, ventilator, lavalamp, tv, lichtslang om mijn spiegel heen.
|
Woonkamer/keuken: TV, Stereo (video, cd, dvd, tuner + versterker met 5 boxen en een subwoofer), telefoon, camera, I-Pod, laptop, combi-magnetron, koelkast, vriezer, elektrische kookplaat.
Slaapkamer; tv met videorecorder, pc, 2 radio's (allebei met cassetespeler, eentje met cd-speler), wekkerradio Dat was het wel, denk ik... |
Alles wat je jezelf maar kunt wensen. :o
|
tv
verwarming dvd speler minidisc discman wekkerradio cdspelerradiocassette combi scheerapparaat x aantal mob. telefoons. |
Alsof je dat gaat bijhouden, dus dan heeft het ook weinig zin om het op te gaan sommen...
|
Ik kan hier wel een lijstje neer gaan zetten, maar dat interesseert jullie toch niks.
|
wekker (niet aangesloten)
fohn fohn krultang mobiel tv radio verwarming edit: ik heb ook lampen natuulijk dat was het wel.. ik kan me voorstellen dat het echt het nuttigste is wat jullie ooit hebben gelezen |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Alleen een cd-speler, ik ben niet zo verwend als jullie :rolleyes:
|
Citaat:
|
wat lampen,
een elektrobol geval 1 digitale klok 1 gewone klok een wekker verwarming telefoon mp3 speler rekenmachine zakcomputer/agenda gameboy (color) raar laser gevalletje dat beweging meet raar laser gevalletje dat licht meet ps2 telvisie videorecorder radio mobiele telefoon een soort raar intercom gevalletje(wat het waarschijnlijk niet doet) een computer ja da was em wel... |
varierend van een verwarming tot een gloeilamp. en wat daar tussen in zit laat ik in het midden.
|
* Lampen
* Wekkerradio * Computer * TV * Stereo * DVD-Speler * Video * Mobiele telefoon * MP3-Speler * Rekenmachine |
pc, teveel lampen, ventilator, tv, mobieloplader, gameboy, stereoding (ik hou niet eens van muziek dus het staat daar weg te rotten :D), veel klokken als dat een apparaat is (persoonlijk vind ik het te klein om zo te noemen:o), digitale camera, telefoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- TV
- DVD speler - Stereo - Platenspeler (is er nou werkelijk verder niemand die dat heeft? :s) - Mp3 speler - Supernintendo :D Maar die kan niet op m'n tv worden aangesloten, want het 'stekkerblokje' is te groot en vierkant, en bij mijn tv is dat rond, dus past dat vierkant niet in t rondje :p snappie? Geen wekker :p Ook geen pc, maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in :) (ga ik van mijn eigen zuurverdiende geld kopen vind ik) |
stereo,
verwarming, en tja.. verder niks :p |
Woonkamer/keuken: tv, videorecorder, dvd-speler, stereo, afwasmachine, combimagnetron, computer(s), laptop, digitale camera, mp3-speler, scanner, printer, wekker, ventilator, koelkast/vriezer, telefoon.
Slaapkamer: wekker, zonnehemel. Zolder: wasmachine. En verder oa lampen natuurlijk. En nee, het is niet interessant, maar als je je verveeld moet je iets. Het is ook niet verwend, ik heb het zelf betaald (of CJ). |
stereo en wekker
|
- Computer
- Televisie - Wekkerradio - Stereo - Elektrisch kacheltje (die in de zomer voor ven functioneerd) - Telefoon (vast en mobiel) En natuurlijk nog een aantal lampen en "draagbare" dingen. |
omgebouwde xbox :cool:
telefoon (en gsm, maar dat teld niet echt) tv stereoset (5.1) pc laptop minidisc (+ 2 aparte boxen) verwarming stand aolne dvd-speler 2x grafische rekenmachine (waarvan eentje silver plus) 3 stekkerdozen :) 6 lampen gewone klok wekker radio electrische puntenslijper :eek: waterpijp en een ventilator |
- Computer
- Dvd-speler - Tv+video - Cd-speler - Wekker - Printer - Decorder - Verwarming - Mobiel - Fohn - Elektrische tandenborstel - Mp3-speler - Digitale camera |
Van wat er vast staat:
computer en bij behorende dingen telefoon stereo dvd-speler tv |
computer met printer en webcam
tv met video nindendo 64 game boy advance sp digitale camera stereo discman verwarming elektrische tandenborstel wekker radio fohn en mss nnog meeer |
Studentenkamer:
- Verwarming - TV - Laptop (behalve in de vakanties) - Disman (door de week dan) - Wekkerradio - Magnetron - Waterkoker - Rekenmachine Thuis: - Verwarming - (alleen in de vakanties) laptop - PC uit 1985... oud ding, kun je nix meer mee. :p - TV - Radio/CD-speler - Nintendo (oud ja...) - Game Boy (ook oud ja...) - Discman (alleen in de weekends en de vakantie) - Walkman - Scheerapparaat - Wekkerradio - Mobiel (tel ik maar ff mee, als ik niet op mijn kamer ben, zit-ie in mijn broekzak :p ) Dit waren wel de voornaamsten. :) |
- Pc met ingebouwde TV
- cd brander :o - losse dvd speler - mp3 speler - discman waar je ook mp3 cdtjes mee kan luisteren - draadloze vaste telefoon - 2 mobieltjes :o - verwarming - stijltang voor mijn haar - grafische rekenmachine |
Teveel.
|
- TV met DVD speler
- Video - Computer (kapot, dat wel) - Laptop - Radio/CD speler/gitaarversterker - Platenspeler - Supernintendo - Sega 16-bit - Playstation 1 - Gameboy - mp3-discman - wekkerradio - camera - ventilator - anti muggen lamp |
computer, stereo, 2 x mp3speler, discman, telefoon, zoiets.
|
fohn
laptop digitale camera discman |
stereo
wekker de rest ligt op random plekken in het huis |
thuis; pc, printer, stereo, telefoon, gsm, wekker, lavalamp, 'ufo' lamp, rekenmachines, walkman
kamers; laptop, tv, koelkast, discman, wekker/radio, waterkoker dat was t wel |
Citaat:
|
Tv
Dvdspeler videocamera (gebruik ik als videorecorder) wekker :o camera mp3speler cdspelers telefoon rekenmachine behoorlijk wat lampen |
Vanalles.
|
Citaat:
|
Computer
Stereo-installatie Digitale wekkerradio Tv (Mp3speler) (Diskman) Videorecorder Lampen (Mobieltje) Rekenmachine Ventilator Verwarming |
PC
TV Radio DVD-speler Wekker MP3-ding Surround-sound boxen Ufo-lamp Rekenmachine Epileerding Telefoon |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |