![]() |
Sequoyah (bandkleren)
Ik ben in mijn leven 3 keer naar een Sequoyah concert geweest. Dat was best wel oke. Ook ben ik zo dom geweest om er een trui van te kopen. Gelukkig met muts, dus dat maakt veel goed. Jammer is alleen dat ie zo lelijk is.
Maare, mijn vraag is daarom ook. Waarom zijn zo veel band kleren lelijk? Vooral bij Metal heb je altijd hetzelfde type truien en die zijn allemaal lelijk. Mijn vraag is waarom? Ik zoek nogsteeds naar een helemaal zwarte trui met muts waar op de borst in't groot Rhapsody staat en verder niks erop. Ik heb ze alleen nog niet kunnen vinden. Weet iemand of ze wel bestaan? |
Verder kun je natuurlijk gewoon over andere bandkleren lullen hier. Of allemaal nonsens posten (mits deze grappig is).
|
Metalkleding afzeiken is voor peuters. Maar veel ervan is kitscherig en lelijk idd. Mensen die talent voor muziek hebben, kunnen niet ook allemaal nog eens talent hebben voor het maken van grafisch en kunstzinnig verantwoord artwork voor hun cd's en merch. En als ze daar iemand voor inhuren wordt het meestal nog lelijker. En/of gaan ze voor ieder shirt een ander logo bendenken, het liefst gebaseerd op logo's van biermerken enzo. Zie bijv. dat In Flames shirt met dat Carlsberg logo. Wat een bagger, wat geldt voor bijna alle bandshirts die in de Large staan eigenlijk. Spuuglelijk allemaal.
|
Citaat:
ik denk dat de band zelf het beste de t-shirts kan ontwerpen. zij dragen immers zelf ook die kleding en hebben dezelfde smaak als de (evt.) fans. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |