![]() |
Punk's not dead
Punk is not Dead
(it just completely sucks) #1 presented by Oude Garde Wanneer: 30 oktober Waar: Perron55_ Tijd: 19:00 Wie: Beans www.beanspunk.nl The Spittin' Vicars (NL / D / UK) www.spittinvicars.tk leden van die toten hosen The Shaggable Sluts www.shaggblesluts.nl The Pruttles (First Gig!!) www.thepruttles.com The Disasters (D) www.the-disasters.de |
k
|
ik wist wel dat je het kon waarderen
|
the pruttles... jeezus, konden ze geen dommere naam verzinnen?
|
nee
|
Dat dacht ik ook al.
|
hoi gregor welkom op het forum ik hoop dat je het naar je zin hebt hier we zijn één grote familie en we doen er alles aan om het je naar je zin te maken :)
|
Citaat:
|
haligh wil je ontopic blijven asjeblieft ik denk niet dat gregor het leuk vind als je enkel een duimpje post :)
|
Citaat:
|
Hij is al lid sinds februari hoor, hijs helemaal niet nieuw meer!
tsk. |
oh nou ja als imaginary forumbazin zijnde heb ik natuurlijk geen tijd om de aanmeldingsdatum van elk lid te checken :) maar bedankt voor je correctie, trimmeke :)
|
No problemo Tommie. Ik correcteer graag.
|
wat een liefheid.
ik ga niet naar dat optreden want de bands zijn niet echt geweldig zeg maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is wat voor lepra
|
Citaat:
nee is te ver :p |
1. Op welke dag valt dat?
2. Waar the fuck is die zaal? |
Citaat:
Sars am arsch dus |
Citaat:
|
ik ga niet want ik heb dan een ander bruut feest waar oma niet mee naar toe kan
|
Citaat:
2. Perron55_ te Venlo Zijn daarmee al uw vragen beantwoord meneer? |
ja bedankt voor jullie enthiausiaste ontvangst, maar ik ben hier al langer lid, al ben ik er niet vaak..
.. trouwens hoe kun je nu een band als the pruttles willen mijden, als je ze nog nooit gezien hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: vreemd woord eigenlijk kroeg. |
Citaat:
ik ben alleen voor de punkmarathon naar dat gat venlo afgetraveld en hier speelt alleen kwa boeiende bands beans. en die zie ik binnenkort vast een stuk binnekort ook weer maar toch fijn dat je aan me denkt ;) :p |
een lading troep op een dag.
4 manieren om je dag te verpesten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |