![]() |
Rammstein!
graag al uw reacties op 1 of meerdere zelfverzonnen punten :).
wat vinden jullie van deze band? muziek, inhoud? wie gaat er naar ahoy 4/5 november? ik niet :) |
in het begin wel leuk op zich, lekker fout enzo
maar t gaat wel vervelen op ten duur, ik ken t kunstje nu wel. ik heb ze ooit in de hmh gezien, dat was erg vet maar ik ga niet naar ahoy ...nouja om niet te standaardnegatief te zijn: hun 1e en 2e cd zijn toch wel erg vet |
vette band (y)
|
Herzeleid en Sehnsucht vind ik wel ok, vanaf Mutter vind ik het bergafwaarts gaan
|
Tot Mutter wel aardig, Reise Reise is kut...
Heerlijk fout, net als manowar :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan die vent zijn duitse hijgstem niet aanhoren
maar een paar nr's vind ik wel ok.. en die nieuwe cd is saai |
nogmaals:
DIKKE HEERSCH\M/ |
Ik vind het niet bijster interessant, maar ik erger me er ook niet aan.
Ik zet het niet uit mezelf op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige wat ik leuk aan ze vind, is hun lied :: Die sonne ::, maar voor de rest vind ik ze zo eng..... :( Zeker die zanger geeft mij mierentietjes...brrr :p
|
Ze hebben wel leuke nummers. :)
|
Ik ken niet veel van ze. Maar wat ik ken vind ik niet verkeerd :)
|
4 nov Ahoy
stampen :D |
5 nov.
zin in en trouwens de nieuwe cd is zeer vet |
mij zul je er zeker niet betrappen, als ik meer dan 10 sec hoor van die band krijg ik een groen hoofd
|
Citaat:
|
gaafe band.. zkleer fan hierr..
|
Ik vind dat nieuwe nummer wel cool.
En sowieso begin ik die band de laatste tijd wel te waarderen. En dan vraag ik me af of dat een positief iets is. Maar ach. |
Citaat:
Sonne ( zonder je breezerdubbelepuntjes erbij ) |
Ken ook maar bitter weinig van hen, maar wat ik ervan gezien/gehoord heb, vind ik best wel okee. En aangezien dat één van de zeer weinige rock-nummers is die ze soms draaien op fuiven, ben ik erg dankbaar als ik hun muziekje in de tent hoor draaien.
|
Citaat:
erm ja ik vind ze wel gaaf. toffe show ook enzo (y) |
hahaha, wat een kut zooi, ik krijg altijd de kriebels als ik rammstein hoor, doet me denken aan 50 duizend marcherende duitsers en een schreeuwende man met een iel snorretje onder zijn neus.
niet dat ik dat krijg bij elke duitse band, maar bij rammstein moet ik meteen aan der fuhrer denken... |
Rammstein blijft altijd wel gaaf, ben benieuwd op 4 november
En daarbij heerst Reise, Reise.. stukken gaver dan Mutter, maar Sehnsucht en Herzeleid blijven uiteraard et prettigst (y) |
Citaat:
ik vind alleen Fleisch een beetje erg slecht :nono: . |
Heb de eerste 3 cd's. Niet dat ik het vaak luister ofzo, maar ik vind het wel goede muziek. Ik vind Sehnsucht iets minder dan Mutter en Herzeleid, maar kan er zonder problemen naar luisteren. Daarbij blijft natuurlijk dat de teksten in het Duits en de maniet waarop de zanger soms zingt natuurlijk ubercool blijft.
|
Niet werelds beste band maar ook niet werelds slechte band. Alle 3 cd's staan bij mij dan ook gewoon in de kast. Voor de liefhebbers, probeer ook eens Megaherz.
|
Citaat:
|
wel grappig. niet echt speciaal ofzo
|
k heb alle cd's, k kan het wel waarderen....
|
Ik vond ze eerst gay, toen begon ik ze te waarderen omdat ze opzich wel Duits gebruiken op de juiste manier, daarna hoorde ik Amerika, wat een The Sounds rip off is. The Sounds komen uit Zweden. Dus nu vind ik Rammstein weer gay.
|
Citaat:
|
Ik ga 4 november naar de Ahoy :D heb er onwijze zin in!!!
En ik zit hier ergens: Ingang Oost, vak Bk, 2e ring, rij 7.... :) Wel hoog maar dichtbij het podium :) Ik vind de band helemaal geweldig, alhoewel ik aan Reise, Reise wel moet wennen, erg ander album dan de vorige 3. Wel erg goed hoor... Ben de dagen aan het aftellen :D :evil: Ik ga trouwens met mijn moeder, broer en een vriend van me broer, gezellig! Liefs en Headbengende Groetjes, Linda |
Citaat:
|
verschrikkelijke kutband
en duits is vet sux hihihi xoxoxoxo |
Ik ben niet down met stasirock. Overigens wel een mad recepta voor hun gitaarsound aka wall of distortion.
|
verschrikkelijk goeie band :cool: (y)
ik wou naar concert in Leuven, maar helaas uitverkocht :( |
ik vind ze alleen maar irritanter sinds dat laatste nummer.
|
Citaat:
Verder: leuk, maar niet iets om de hele discografie van te hebben of om bij te zweren. Herzelied zet ik nog wel 'ns op en dat is meestal wel leuk. 'Amerika' vind ik nogal vervelend. |
Citaat:
|
kutmuziek
|
Rammstein is 1 van de weinige metal wat ik wel kan waarderen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Rammstein wel een aardige band. Herzeleid en Sehnsugt vind ik goed, Mutter vind ik ook goed. Reise, Reise vind ik niet geweldig maar zeker niet heel slecht. Het nummer 'Amerika' gaat me wel de keel uithangen.
Ik vind hun zogenaamde Comic Horror wel geinig, maar ken betere bands wat dat betreft. De vergelijking met (extreem) rechts en (extreem) links(e propaganda) ontgaat me enigszins. Sowieso is Rammstein niet echt een politieke band. |
Mij interesseert die hele politieke inhoud van die kutband niet eens. Door dat duistere duitse taaltje, gezongen door graaf longkanker vind ik het al met al een beetje een oud-duitsch-sfeertje hebben.
|
Citaat:
Rammstein is cool, en ik vind dat nieuwe nummer ook cool. Dussss :mad: :( :o :rolleyes: :| |
Citaat:
Ik vin ze wel oke, al is het maar omdat het inderdaad zo ongelofelijk fout is. Alleen wel jammer van dat Engels en die politieke boodschappen, ze zijn leuker als ze het gewoon over necrofilie of zo hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |