![]() |
Nieuwe telefoon (aanbod)
Nokia 6230
-Video Recorder en Videoplayer -Digitale VGA Camera -Actieve TFT kleurenscherm -Ondersteund MP3 files, om af te spelen, als ringtoon enzovoort -Standby tijd 300uur Gesprekstijd 180minuten Trilfunctie Voice Dialing Handsfree Speaker -Telefoonboek 1000 nummers -geheugen laatste 10 nummers Beltonen toevoegen MMS Tekstvoorspelling Extra's ===== 32MB geheugen kaart Hands free set, die tevens als radio dient. Radio is ingebouwt in de telefoon. Kan op luidspreker beluisterd worden. Geintegreerde Antenne formaat: 97 gram 104x33x20 Te koop: ====== MAAR!!!! 175 euro (winkelprijs +- 300 euro) voor meer informatie neem contact op met melkoenie@hotmail.com |
eventueel foto beschikbaar.
|
Citaat:
|
http://www.mobilizator.ru/images/pho...kia_6230_2.jpg
hier istie te vinden er zit natuurlijk ook een adapter bij. |
Citaat:
|
Reden van verkoop? Garantie?
|
uiteraard simlock vrij bij aankoop al gebeurd,
reden van verkoop is het feit dat ik hem eigenlijk niet met abonnement heb gekocht maar van tel geswitcht heb , maar nu mijn abonnement verlopen is, en ik een wat normalere telefoon heb, wil ik deze nagenoeg niet in m'n bezit hebben, zeker omdat het 1 van de nieuwste is van het Nokia front, en ik wil graag voor mezelf een wat relaxe telefoon, die niet zo opvalt. |
Hoelang duurde je abbo dan?
|
heb ik nog recht op een advocaat???
ik verkoop me tel, niet me abbo. |
Citaat:
|
en daar gaan we voor de 10.000e keer:
mensen als je dat ding niet wil kopen kom hier dan niet en ga niet iemand voor halve crimineel uitmaken omdat ie jullie blij wil maken met een leuk apparaatje voor een nette prijs, krijg een leven ofzo zeg. ik hoef em trouwens niet, doch 175 is een zeer nette prijs, winkelprijs is eerder +350,maar dat terzijde. |
Citaat:
|
eerlijkheid duurt het langst zeg ik maar altijd :rolleyes:
|
zeg ik dat ik die foon bij aan koop erbij had dan???
als je nou eens leerde lezen zou je misschien tot betere conclusies komen....echt weer zon standaard nederlander die niet uit zn doppen kijkt... |
Hey
Wat voor kleur heeft je tellie, gewoon zwart? Zitten er een paar krasjes op? En heb je er ook zo'n USB datakabeltje bij of niet? |
Gebruikssporen?
Indien nihil... bied ik 180 Waar op te halen? |
Hij is donkerblauw met zilver
supernieuw |
Zitr alleen niet zon usb kabel bij die moest ik er apart bij kopen.
|
We zijn al in contact :)
|
Citaat:
Het is verboden om gestolen goederen te kopen, dus hebben mensen gewoon het recht om eerst even te kijken of het klopt wat iemand zegt. En dat je het voor de 10.000ste keer moet zeggen geeft misschien aan dat mensen het niet met je eens zijn. |
Bij de Dixons krijg je bij afsluiting van een 2 jarig abbo met deze foon (Nokia 6230) een gratis Play Station 2! Zag ik toevallig een week geleden. :D
|
Citaat:
Dat is redelijk hinderlijk als je alleen zit te wachten op reacties van eventuele kopers. |
dan zet ik hem toch op marktplaats:s
heb m trouwens van de t for telecom winkels gekocht |
Ik zei net dat ik hem wou kopen.... Ga je offline ineens, apart man :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |