![]() |
DT - train of tought
Dream Theater heeft in de loop der jaren veel albums uitgebracht en op de een of andere manier vind ik het ''nieuwste'' album toch het meeste opvallen..
Waarom? imho is train of tought veel heavier en minder gericht op de oude formules van bijvoorbeeld scenes of a memory ( veel meer melodie ) en unisolo's etc. Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van, vinden jullie dit juist een coole ontwikkeling of houden jullie meer van de '' oudere '' stijl. |
Het is wel 'heavier' dan hun eerdere albums ja, maar ik vind het allemaal wel wat hebben. Ligt echt aan mijn stemming (op de één of andere manier is TOT echt kamer-opruim-muziek.. :confused: :D )
|
Citaat:
|
Ik vind ToT ook fijner om te luisteren dan Awake.
|
Awake vind ik persoonlijk een wat 'moeilijker' album. Ik moet er echt ff voorzitten om die lekker te luisteren, net als 6Degrees of inner Turbulence.
TOT vind ik wel een lekker album, vooral dat laatste nummer is mooi (y) |
Hey ik maakte de vergelijking met 'scenes from a memory '' he :p niet met Awake, alhoewel die vergelijking is ook interessant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou op zich wel kunnen :p Ik hoor nog steeds elementen van toen in de hedendaagse DT ( bijv in het nr Ytse jam )
|
Citaat:
Dat DT met DT te vergelijken is, is geen nieuws:d |
ik sluit me bij voorbaat bij Glow aan.
Overigens heb ik deze cd wel eens gehoord en ik hoorde wat dingetjes die mij aan Tool deden denken. |
Glow, huh? :confused: Moet die nog posten en kan jij in de toekomst kijken?
|
ik heb hem toevallig vandeweek weerus opgezet, en eigenlijk vond ik hem best wel heel erg gaaf :o
|
Citaat:
|
kan allebei er was een serie misprinted :eek:
|
Hmm, toch heeft Sidhe gelijk :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |