![]() |
Discworld
Discworld is cool. Ik weet zeker dat veel mensen op dit forum Discworldboeken gelezen hebben (uiteraard).
Wie is je favoriete character (hoe heet dat bij boeken ook al weer) uit de Discworld? |
Citaat:
Ik ken het niet iig |
Ik ken alleen de nederlandse versie : "de schijfwereld" genaamd, Rinzwind is mijn favoriet.
|
ehhhh dat jochie uit pyramids hoe heet ie ook alweer
|
Ha! Ik heb de eerste stem uitgebracht op Sam Vimes. De boeken die over Rinzwind gaan vind ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.
|
Cut-my-own-throat-Dibbler natuurlijk, met zijn eeuwige worstjes. :cool:
|
Citaat:
maar nu weet ik nog steeds niet hoe dat jochie heet |
Ik heb het gelezen en heb er ook nog ergens een erg mooi playstation spel van liggen. :)
|
Citaat:
|
Die levende koffer is leuk (y)
|
ja, die wel
waarom kun je niet stemmen op rinzwind en de bagage? |
Citaat:
|
:confused:
|
wat valt er te :confused: -en?
|
Het zegt me echt niets...
Duivelaartje |
Citaat:
Terry Pratchett that is (y) |
er valt heel veel af te vragen...
ik heb er nog nooooit van gehoord! begrijp er dus geen zak van waar jullie het allemaal over hebben! Charlotte |
We hebben het over Discworld, dat is een serie van Terry Pratchett. Ik weet niet eens precies hoeveel boeken het zijn, maar het zijn er veel :)
|
zover was ik...
maar wat voor soort boeken zijn het? is het een serie met telkens dezelfde personen? dat soort dingen! charlotte |
Fantasieeeee! En echt vreselijk grappig. Het gaat dus over Discworld, een platte wereld die leunt op 4 olifanten die op een enorme schildpad staan die zich door het heelal begeeft. De boeken hebben verschillende hoofdpersonen, maar Rincewind/Rinzwind, de allerslechtste tovenaar van Discworld, kom je wel vaak tegen.
|
Ge zijt alleen maar Rincewind vergeten :nono:
|
Citaat:
|
Omdat ik dingen vergeten ben zit de optie 'Anders nl.' er ook bij. Heb er ook niet goed bij na gedacht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |