![]() |
[Schilderij] Venetië
Hai!
Hier weer eens wat nieuws van mij. Ik heb hem gemaakt voor een vriend. Eerste keer dat ik op deze grootte (30 x 40 cm) met aquarel zo precies schilder. http://picserver.org/view_image.php/M661OY0EO4FM De scanner heeft de kleuren iets fletser gemaakt, helaas. (klikken voor een iets scherper resultaat) Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Greetz Zylverstar P.S. Ik heb hem nageschilderd van een foto die je door hier te klikken kan zien. |
mooi (y)
|
mooi. ik vind het alleen jammer dat het licht-donker verschil wat in de foto heel duidelijk is niet echt terug komt in je aquarel. van mij had de schaduw sterker gemogen en alles had wat ''slordiger'' gemogen. doordat het nu zo helder en netjes is vind ik t persoonlijk niet mooi :o
|
Ik vind het juist heel mooi zo! Doet me een beetje denken aan tekeningen uit kinderboeken. Goed gedaan! :)
(hoe lang ben je hiermee bezig geweest trouwens?) |
Ziet er netjes uit, maar volgens mij is heel de stad niet verlicht, je had meer kunnen spelen met licht en donker.
|
Citaat:
|
Prachtig, echt prachtig!!!!!!!! Dat licht dat op het midden van dat gebouw schijnt, de kleuren, de stijl.. ik vind m (y)
:cool: |
:eek: wow! Mooi! (y)
|
Ziet er erg mooi uit.(y)
|
Heel erg mooi, en prachtige details, het enige minpuntje vind ik dat het imo net lijkt alsof de brug in een bocht over de rivier staat; de linkerkant lijkt wat naar achteren te buigen.
Maar verder super, vooral die boten/gondels. |
oeh :eek: wauw
|
heel mooi.
het enige jammere vind ik dat het 3D van de gebouwen niet echt klopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |