![]() |
Welke foutheden val jij op?
Wat binnen jouw 'scene' of als fout gezien wordt. Wat niet in het algemene plaatje van jouw gedachtengoed past. Maar, waar jij toch op geilt.
Biecht op. |
Geschiedenis en PSWstudenten.
|
jongens die praten met een sigaret tussen hun lippen :o :o
niet dat dat indruist tegen m'n idealen |
een ooglap vind ik ook wel sexy
het erge is dat ik dat meen :confused: |
Een zwarte met een doodshoofdje?
|
yarr
ik d8 eerst dat je bedoelde wat mij opviel ipv waar ik op viel. eh, hanekammen vind ik wel seksiej |
nee een simpele zwarte :D
en jongens met een lui oog kunnen ook wel iets hebben :bloos: en nu stop ik met m'n weirde voorkeuren uit de doeken te doen |
|
Nerds
|
:d
|
Maar wel leuke, geen vieze puisterige, maar met lang krullend haar en ongeschoren en het eerste wat ie doet als ie 's ochtends wakker wordt is kijken hoeveel downloads er al binnen zijn :o
|
Citaat:
|
Het liefst zou ik een knap vriendje willen die een beetje nerderig is :o Die zelf niet zo door heeft dat ie knap is, maar het natuurlijk wel is (y)
|
ik wil dat iedereen op pigmentvlekken vallt :D
ik val op jongens die zelfverzekerd zijn, behalve als ze met mij praten :evil: |
kakkers en ongevoelige hufters.
ow en oude mannen ( 40+) |
Citaat:
|
Ik val op jongens die lompe versierzinnen gebruiken zoals "ga je mee naar buiten bomen kijken"
in de zomer op jongens met helblond langer haar en een bruine huid (veel meisjes vinden dat niet mooi blijkt?) jongens die een beetje arrogant zijn maar het zelfkennis noemen als er door iemand anders op gewezen wordt en op jongens die sexy kunnen roken (y) |
vrouwen die zich de kanker in roken en dan het liefste nog met shag ipv sigaretten...
|
Bakkebaarden, maar dat is niet fout geloof ik.
Ow en kakkers. |
Citaat:
|
Ik ben best in voor tijger/zebra/panter print (OK, in combinatie met een leuke stijl dan). Navelpiercings zijn ook heel britney-like, maar weten mij ook wel te bekoren. :o
|
Ik kick op hypocriete CDA-meisjes die aan hockey doen en een paard op stal hebben staan thuis, terwijl ik ze ook heel irritant vind tegelijk.
|
Citaat:
Edit: sommigen dan, voordat mensen zich aangesproken voelen :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik vind bekakte ook meisjes leuk, maar dat is niet zozeer een foutheid.
|
of het fout is weet ik niet, maar ik vind jongens met een jong gezichtje wel leuk :)
|
Ik val op kaksters, maar dat is niet zo fout vind ik.. Verder vind ik een meisje wat rookt niet geheel onaantrekkelijk en mag ze best wat arrogant zijn :)
|
geekheid. Als in 'geobsedeerd met star wars en the X-files.'
:o |
slungelige rock-achtige jonges.
zoals the strokes zich kleden bijv. en mnn schoolvriendinnen vinden haast nooit iemand leuk die ik wel leuk vind, wel handig uiteraard.:) |
grote neuzen en grote wenkbrauwen, of jongens bij wie je niet meteen ziet of het nou een jongetje of een meisje is
|
grote neuzen, scheve neuzen, littekens in het gezicht, iel postuur, nerdies, outcasts ik vind het allemaal schattig mits de rest van het uiterlijk het een beetje opheft. ofzo
|
Jongens met heeeeel veel krullen, echt zo'n windhooskapsel.
Of een neger met een wiebertjes trui :bloos: |
Citaat:
|
vrouwen met brillen (niet alle natuurlijk) zijn sexy (y)
edit: idd vrouwen die shag roken en bier drinken |
Het valt wel mee maar zo af en toe weleens mannen die mijn vader hadden kunnen zijn :o
|
grote neuzen. echt altijd :\
en ik hou van kakkers. |
Citaat:
|
Mannen met lang haar, die soms veel drinken, shag roken en het merkwaardig goed doen bij veel vrouwen.
|
Citaat:
En ik heb ook regelmatig dat ik denk bij een meisje (dat er ook echt als een meisje uitziet) "als het een jongen was zou ik 'm doen" |
Ik val ook op jongens met een belachelijk grote bos krullen, geweldig is dat. (y) En ik val op sproeten.
|
Citaat:
hihihi same here, jongetjes met meisjestrekjes zijn zo lieieieieief :o :bloos: en ik val ook op lelijke jongens, en op jongens die heel grof zijn en midden in de klas hun snot ophalen en foute grappen vertellen. en ik val op pandabeerjongetjens en onzekere ' ik-wil-dood-maar-eigenlijk-een-knuffel jongens' :( :o maar ik val ook weleens op gewone mensen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neuken? |
asymmetrische gezichten (maar of dat echt fout is) ofmannen met een hondengezicht
ik val altijd op netniet te knappe jongens (met een gebrek ofzo) edit: zichtbaar gebrek :p |
Keith.
|
Citaat:
Een andere neger met gemillimeterd haar (is sowieso sexy) en een wiebertjes trui op een afzak spijkerbroek. :bloos: Type 'harvard neger' dus (zo eentje wil ik er trouwen ;)) |
Ohh ik heb nog een: jongens die lispelen! :cool:
|
Citaat:
|
ohja en ik vind lange Frans geil want hij is zo lang en hij heeft een zware stem en bedenkt teksten als ' ik kus je ik lik je' :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |