![]() |
MTV Rock top 100
As usual een saaie zondag, dan maar tv kijken. Komt er op MTV de rock top 100, ik weet niet welk genie deze lijst heeft samengesteld en dat het voor iedereen anders is maar dit gaat wel heel ver :eek:
ROCK TOP 100 ALLER TIJDEN: 1 METALLICA - ONE 2 NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT 3 GUNS ‘N ROSES - NOVEMBER RAIN 4 PEARL JAM - ALIVE 5 U2 - SUNDAY BLOODY SUNDAY 6 BLACK SABBATH - PARANOID 7 RHCP - UNDER THE BRIDGE 8 LIVE - I ALONE 9 KORN - FREAK ON A LEASH 10 VAN HALEN - JUMP 11 THE ROLLING STONES - START ME UP 12 LED ZEPPELIN - STAIRWAY TO HEAVEN 13 QUEEN - BOHEMIAN RAPSODY 14 THE DOORS - LIGHT MY FIRE 15 MUSE - BLISS 16 THE GOLDEN EARRING - RADAR LOVE 17 LIMP BIZKIT - NOOKIE 18 BON JOVI - LIVING ON A PRAYER 19 R.E.M. - LOSING MY RELIGION 20 EUROPE - THE FINAL COUNTDOWN 21 FAITH NO MORE - EASY 22 AEROSMITH - LIVING ON THE EDGE 23 INXS - NEVER TEAR US APART 24 ZZ TOP - GIMME ALL YOUR LOVIN’ 25 SOUNDGARDEN - BLACK HOLE SUN 26 BRYAN ADAMS - SUMMER OF 69 27 GOO GOO DOLLS - IRIS 28 LENNY KRAVTIZ - ALWAYS ON THE RUN 29 LINKIN’ PARK - IN THE END 30 IGGY POP - LUST FOR LIFE 31 PRINCE - PURPLE RAIN 32 THE CULT - SHE SELLS SANTUARY 33 ANOUK - NOBODY’S WIFE 34 BRUCE SPRINGSTEEN - BORN IN THE USA 35 RHCP - GIVE IT AWAY 36 NO DOUBT - DON’T SPEAK 37 GUNS ‘N ROSES - PARADISE CITY 38 U2 - BEAUTIFUL DAY 39 SURVIVOR - EYE OF THE TIGER 40 RADIOHEAD - KARMA POLICE 41 GREENDAY - BASKET CASE 42 GUANO APES - YOU CAN’T STOP ME 43 KANE - RAIN DOWN ON ME 44 SKUNK ANANSIE - WEAK 45 KISS - I WAS MADE FOR LOVING YOU 46 MARILYN MANSON - DOPE SHOW 47 SMASHING PUMPKINS - TODAY 48 EXTREME - MORE THAN WORDS 49 BLUR - SONG 2 50 FOO FIGHTERS - ALL MY LIFE 51 THE WHITE STRIPES - SEVEN NATION ARMY 52 THERAPY? - DIANE 53 QUEEN - WE WILL ROCK YOU 54 OFFSPRING - SELF ESTEEM 57 AC/DC - THUNDERSTRUCK 58 THE ROLLING STONES - ANYBODY SEEN MY BABY 55 THE CURE - BOYS DON’T CRY 56 METALLICA - NOTHING ELSE MATTERS 59 ERIC CLAPTON - LAYLA 60 BON JOVI - IT’S MY LIFE 61 K’S CHOICE - NOT AN ADDICT 62 AEROSMITH - CRYIN’ 63 R.E.M. - EVERYBODY HURTS 64 U2 - WITH OR WITHOUT YOU 65 krezip - I would stay 66 MARILLION - KAYLEIGH 67 QUEENS OF THE STONE AGE - NO ONE KNOWS 68 CARDIGANS - MY FAVOURITE GAME 69 GUANO APES - OPEN YOUR EYES 70 LENNY KRAVTIZ - ARE YOU GONNA GO MY WAY 71 RHCP - BY THE WAY 72 PAPA ROACH - LAST RESORT 73 DI-RECT - SHE (13 WEKEN OP 2) 74 NO DOUBT - JUST A GIRL 75 4 NON BLONDES - WHAT’S UP 76 LIVE - RUN TO THE WATER 77 ALICE COOPER - POISON 78 UGLY KID JOE - EVERYTHING ABOUT YOU 79 ANOUK - MICHEL 80 RADIOHEAD - CREEP 81 RAGE AGAINST THE MACHINE - BULLET IN THE HEAD 82 THE VERVE - BITTERSWEET SYMPHONY 83 ROLLINS BAND - LIAR 84 LUIQIDO - NARCOTIC 85 GARBAGE - I’M ONLY HAPPY WHEN IT RAINS 86 BRYAN ADAMS - RUN TO YOU 87 KANE - CAN YOU HANDLE ME 88 OASIS - WONDERWALL 89 REPUBLICA - READY TO GO 90 ALANIS MORISETTE - IRONIC 91 NICKELBACK - HOW YOU REMIND ME 92 BLOODHOUND GANG - FIRE WATER BURN 93 DURAN DURAN - REFLEX 94 CRAZY TOWN - BUTTERFLY 95 SKUNK ANANSIE - HEDONISM 96 SOUL ASYLUM - RUNAWAY TRAIN 97 THE CALLING - WHEREVER YOU WILL GO 98 CRANBERRIES - ZOMBIE 99 LINKIN’ PARK - SOMEWHERE I BELONG 100 WEEZER - BUDDY HOLLY Limp bizkit beter dan R.E.M, Linkin park beter dan RCHP en ga zo maar door :o Wat ik me afvroeg is wat jullie van de uiteindelijke top 3 denken? |
wat een verassende top 10...of 3, wat je wil TS
verder is mtv lame en topzoveels ook |
hetzelfde als vorig jaar en volgens mij bijna hetzelfde als de rock top 100 op 3fm
|
je kon er zelf op stemmen op de site van mtv geloof ik.
|
Waar is I love rock 'n roll van Britney Spears? :eek:
http://www.sulinet.hu/ikep/2002/08/britneyrock4.jpg Wat een ongelofelijke shitlijst... |
zo te zien zijn ze nu bij nr 36
|
en its a kind of magic van queen was net ook op tv....
|
Wat verwacht je dan van mtv publiek?
|
Beetje vaag dat ze op dit moment trouwens Weak van Skunk Anansie (ofzo) uitzenden, die staat veel verder achteraan :S
|
de nummer 1 is wel een vet nummer.
Maar ik kan de logica erachter niet ontdekken. |
De Top 8 is wel oke. Oke, anders als de mijne, maar voor PopRock nummers is ie oke.
|
Wat de neuk!
54 OFFSPRING - SELF ESTEEM Dat moet veel hoger! |
kane op 43 :nono:
|
volgens mij klopt er geen reet van deze lijst trouwens want ik heb net 3 nummers achter elkaar gezien die niet opeenvolgend in de lijst staan
|
ja de lijst klopt niet helemaal inderdaad.
overigens zijn de eerste 4 nummers al best kut. |
:| er staan echt van die eendagshitjes tussen :nono:
|
Citaat:
narcotic :S |
November rain niet op nr. 1? :eek:
|
73 di-rect - she (13 weken op 2)
|
Citaat:
haha voor de zekerheid hebben ze daar maar vast een verklaring achter gezet :D |
haha
wat een kutlijst. |
er klopt sowieso nooit iets van top zoveels allertijden...
ik bedoel, om maar ff een voorbeeldje te noemen: jimi hendrix staat er niet eens in.... deep purple - child in time staat er niet eens in beatles staan er niet eens in pink floyd staat er niet eens in ... aller tijden mijn aars |
Citaat:
MTV moet geen top 100 samenstellen, MTV moet meer shows maken als Dismissed en Room Raiders, dat kunnen ze wel goed. (y) |
zo typisch nederlands... altijd zeuren over alles.
|
Citaat:
|
Citaat:
en nogwat: als iets gewoon kut is dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, moet t maar niet kut zijn |
1: zo'n lijst ga je toch niet serieus nemen
2: ik had 't aanstaan als achtergrondmuziek, veel middelbareschoolliedjes zaten erbij voor mij :) |
Ik heb net even geken en de volgorde was dus heel anders. Anouk kwam op 8 :rolleyes:
|
Citaat:
:p Wat verwacht je anders van MTV. |
Citaat:
...en terecht :confused: :| :confused: :| :confused: :| |
Citaat:
|
hmm, ik zou zweren dat ik staind - it's been a while en tool voorbij hoorde komen. Weet je zeker dat die lijst klopt? :o
|
Citaat:
|
haha metallica staat niet op 1 but nirvana does! hah!
mooizo. overgewaardeerd maar toch vet :P |
Is dit niet dezelfde top 100 als 2 jaar terug op mtv?
|
lijst is idd anders, maar waarom staan de white stripes op 4, dus hoger als november rain >_<
|
Volgens mij klopt er geen hol van die lijst. Zag vanmiddag U2-One voorbijkomen en of ik ben blind want die zie ik helemaal niet in de lijst of er klopt geen hol van. Maar zoals gewoonlijk als in de meeste top 100 aller nog wat komt er U2 vaak genoeg in voor om het luisteren/kijken nog draaglijk te maken :)
|
Citaat:
|
Ik vind 'm wel kunnen, d'r staan toch heel wat goeie rockliedjes tussen.
Een lijst zonder kutmuziek kun je alleen zelf maken, die zal voor iedereen zo verschillend zijn dat dit wel het gemiddelde is. |
:(
|
Citaat:
Het zou toch godverdomme helemaal schunnig zijn als er in de hele lijst geen 1 goed rock nummer zou staan |
deze top 3 is goed (Y)
|
Citaat:
Maar dat komt ook doordat 't m'n eerste nummer was wat ik ooit gehoord had waarbij ik dacht: "Ja!". *Pop op mijn manier, niet op jouw manier. |
Citaat:
owja, shitlijst.. weer zo voorspelbaar als maar kan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weinig verrassende top 3
|