Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   bitchy in bed (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=98499)

anansi_de_spin 20-05-2002 19:12

bitchy in bed

eehm mn vriendje vind het leuk als ik beetje bazig doe in bed maar problemo ik ben van mezelf helemaal niet zo maar ik wil hem best een plezier doen door zo te gaan doen af en toe, heeft iemand tips hoe ik me over mezelf heen kan zetten en een beetje bitchy in bed kan doen???
liefs
margreet

Winner 20-05-2002 19:23

Scheld hem uit, dat lijkt me persoonlijk nl. erg lekker. Voor de rest kun je hem af en toe een klap geven, of je geeft hem opdrachten van dat ie je voeten moet likken ofzo.

*Fallen_Tear* 20-05-2002 19:28

Bind hem eens vast :p

*Legolas* 20-05-2002 19:28

Citaat:

Winner schreef:
Scheld hem uit, dat lijkt me persoonlijk nl. erg lekker. Voor de rest kun je hem af en toe een klap geven, of je geeft hem opdrachten van dat ie je voeten moet likken ofzo.
lijkt me beetje TE. maaruh neerbuigende namen noemen, ennuh ander dingen laten doen door dwingen is wel iets bitchier..:p

GeNeVa 20-05-2002 19:33

:eek:

bedoel je dat echt... ?!

Dus als ik het goed begrijp wil hij zeg maar soft-sm ?!

And als je dat niet bedoelt : neem het initiatief telkens, en ja speel de baas ofzo :confused: gigi.. ga boven op hem zitten.. en bindt z'n handen vast ofzo.. of laat hem je niet aanraken :confused:

anansi_de_spin 20-05-2002 19:35

neeeee geen sof sm hoor, ik moet idd gewoon zelf meer initiatief nemen en niet alels hem laten leiden enzo maar vink beetje moeilijk

GeNeVa 20-05-2002 19:40

gigig... jaa ik dacht al...

maar dan moet je inderdaad zelf het initiatief nemen, denk wel dat meerdere jongens dat leuk vinden....

maar goed standje zou zijn : ga op hem zitten gigi :D

GiFkOnIJn 20-05-2002 22:39

las je wat hebt bedacht wil jij mij dat dan ook even laten weten.. :)
Ik vind trouwens gewoon boven op zitten niet bitsjie ofzo.. das gewoon., gewoon

!!0p3n 20-05-2002 23:08

bitchy = teefachtig

Dus ik stel voor op handen en voeten gaan zitten en blaffen.

;)

MissBi@tch 21-05-2002 10:14

Citaat:

anansi_de_spin schreef:
eehm mn vriendje vind het leuk als ik beetje bazig doe in bed maar problemo ik ben van mezelf helemaal niet zo maar ik wil hem best een plezier doen door zo te gaan doen af en toe, heeft iemand tips hoe ik me over mezelf heen kan zetten en een beetje bitchy in bed kan doen???
liefs
margreet

als hij bovenop is gooi hem er dan heel agressief af dat vind ie vast leuk....dan neem jij de touwtjes in handen en pest hem als je bovenop zit door juist heel langzaam te bewegen als hij snel wil enz....

anansi_de_spin 21-05-2002 13:02

eeehm nou thx iig voor alles, meeste had ik zelf ook bedacht maar ja ik ben nie echt zo iemand he maar ik doe mn best... ben benieuwd hoe het uitpakt, en tsja ik weet zn sekswens wel maar kijk als ik dat ga doen weet ie precies wat dr komt das ook nie leuk....tips....
kus
margreet

Pollore 21-05-2002 13:07

hmmm dat zou ik nou ook willen ALS ik ooit een vriendin krijg dat ze een beetje iniatief neemt :) handboeien lijkt me trouwens ook nog wel leuk ;)

anansi_de_spin 21-05-2002 13:10

op zich mij ook wel ja die handboeien maar a, eerst maar een beetje neutraal...en ik ga aan mn bitchy karakter werken... :D

M@TRIX 21-05-2002 16:42

ik vind het juist koel als me moppie me eraf gooit en zelf de touwtjes in handen neemt...

ik zou het ook gewoon proberen als ik jou was

MissBi@tch 21-05-2002 16:55

Citaat:

M@TRIX schreef:
ik vind het juist koel als me moppie me eraf gooit en zelf de touwtjes in handen neemt...

ik zou het ook gewoon proberen als ik jou was

keej ;)

owlbeer 21-05-2002 16:58

Uh als je nou gewoon probeert wat je zelf al had bed8 en dan merk je wel waar hij goed op reageert. Je kan misschien ook proberen hem te vragen wat hij bedoelt :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.