![]() |
I love girlszz girlzzz girlzzzz(and boys)
Heeeeeeeey
Ik ben BI en ik wil gewoon zo graag een vriendinnetje. Een hele lieve leuke grappige sportieve ofzo, maar missch vinden jullie het heel stom maar ik vertel dit niet aan de mensen die ik ken omdat ik echt in zo'n omgeving woon waar ze b.v zeggen - Aaah dat had ik nooit verwacht en dan hele lullige opmerkingen. - Jaa ze wil gewoon aandacht Maar ik heb op dit moment een vriend maar ik ben helemaal niet meer verliefd. Ik wil echt niet oneerlijk tegen hem zijn, en tis ook zwak dat ik er niets over zeg maar ik kan het gewoon niet:( Ik heb t best goed voor elkaar, ben wel tevreden over mijn innerlijk en uiterlijk maar als ik dit zeg ben ik gewoon echt bang dat ik niemand meer overhoudt. Wat vinden jullie hiervan en zijn er mensen die dit ook hebben? xuzzz |
trouwens sorry ik zie nu dat t hier alleen over sex gaat whihi ik ben dus nieuw hier... maaruh ach vertel ook maar boeiende sexverhale ofso want ik verveel me echt ff nu
|
trek jezelf ff af ofzo
|
jzs doe ff normaal bitch ik zei toch dat ik t verkeerd gezien had:S *geen leven ofso*
|
nee, ik kat alleen bisexuele mensen af die seksverhalen willen horen af op seksualiteit :cool:
|
tja wat boeit jou dat nou erger je je eraan lees je t toch lekker niet...
|
ik erger me niet
seksualiteit is alleen niet bedoelt om verveelde mensen op te winden |
Citaat:
|
ik zit erover te denken om heel diep te gaan zuchten.
|
waarom zeg je dat je een man bent in profiel ..
volgens mij ben je meer 'het' |
Sterf, pauper
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had het toch niet tegen jou of wel? |
Citaat:
|
jah ik ben gay helemaal gelijk in... en okeeeej dit is zeker een heel serieus forum waar sex niet voor verveling is:P
|
Ben ik hier de enige die overmatig z en x gebruik mateloos irritant vind?
|
heppik dat in mn profiel dat ik een man ben :mad: ? Nou k weet dus nog nie helemaal hoe t werkt maaruh goh ECHT aaardige reacties (not)
Laat ook maar zitte :mad: |
ok de groeten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach loser shutt tha fuckck up hey ik typ hoe ik zelf wil en als je dat nie bevalt lees je t lekker niet.
|
Wat ben je nou een gozer of een madame?
|
of je rot op van dit forum ... scheelt mensen geirriteerd gedrag van jou :nono:
|
Citaat:
|
Zijn er geen forumbazen wakker ofzo??
|
Citaat:
|
je leeftijd staat ook verkeerd ingesteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wakker worden forumbazen??
|
Citaat:
STERF! |
Citaat:
|
ik vind aarbeien lekker
|
Wow... wtf is hier nou weer gebeurd dat het op deze manier moet? Oplossing, meid, stel je vragen op het daarbij horende forum, namelijk liefde en relaties, en begin daar maar opnieuw. Ik kan em nu wel verplaatsen, maar dat geflame hier lijkt me ook niet wat je wilt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |