![]() |
[V&A] Wanneer word V&A gesloten?
Ik denk dat V&A wel gesloten kan worden, er word veel verwezen naar andere sites (door topicstarter zelf, of in replies).
Dit geeft aan dat mensen geen behoefte hebben aan een subforum als V&A, want het staat allemaal ergens anders en is ergens anders dus ook te vinden. Of... je maakt er nog wat van door van V&A zelf weer een marktplaats te maken dat mensen hun spullen daar weer te koop aan kunnen bieden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er mis mee?
|
Citaat:
Misschien heb je opbouwende kritiek waar we iets mee kunnen? Wat zou jij veranderen als jij daar forumbaas was? Wat doen 'we' nu verkeerd? Ik kom maar weinig op V&A, dus ik heb geen idee of je gelijk hebt. |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=981785
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=985080 Om maar even 2 voorbewelden te noemen en het komt steeds vaker voor. |
Ik denk dat er wel een uberslot mag op Mystiek maar dat is een ander verhaal natuurlijk..
|
@NilsHolgersson: :rolleyes:
En wat V&A betreft, ik geef ********** in deze gelijk. Het is nogal belachelijk om gewoon een link te geven. Dat komt neer op reclame. Het is toch niet teveel moeite om daar even de afbeeldingen neer te zetten en wat uitleg te geven. |
|
ik ben het op zich wel met de TS eens: het is natuurlijk ook een soort reclame maken.
dit subforum is niet echt om te discuseren ofzo, het is gewoon vragen & aanbieden. duh :| . maar ik heb altijd al getwijfeld aan het nut en het doel van dit forum, alhoewel er van mij echt niet perse een slot op zou moeten ofzo. |
Mwah, ik heb daarnet even de meeste te koop topics aangeklikt.. ik vind dat het wel meevalt eigenlijk. En dat laatste topic dat je gaf.. mja.. als ze op andere plekken ook al mensen heeft die bieden, dan kan ik me voorstellen dat het makkelijker is.
En reclame maken.. eh.. of je nou op een link klikt om de kleren te kunnen zien of in het topic kijkt.. maakt toch niet zo heel veel uit? :confused: Maar goed.. op zich begrijp ik het wel.. maar om er nou een slot op te zetten, neuh. |
V&A is meer dan dingen te koop aanbieden, er worden ook zat andere dingen gezocht waarmee je op bv. marktplaats niet aan hoeft te komen. Bovendien vind ik het er gewoon bij horen. Het is misschien geen veel gebruikt forum of een discussie forum, maar ik vind het zeker geen nutteloos forum. Er zijn genoeg andere fora dit ik dan op eenzelfde lijn als V&A vindt zitten.
|
V&A is toch prima :confused: Als jou t niet bevalt klik je er gewoon niet op..
anders kun je het |
Het gaat niet om V&A denk ik. Heb zelf al genoeg dingen gevonden via daar. Maar ik krijg het ook best op mn zenuwen van de externe links, dat valt voor mij gewoon onder reclame.
|
Citaat:
V&A sluiten was een understatement ;) |
Citaat:
|
Daar erger ik me dan wel weer aan.
Kan er dan niet iets van een regel gemaakt worden dat alles gewoon in de topic moet staan? Dan doet iemand er maar wat meer moeite voor. Misschien dat je Tampert of very drunk driver hier even een pm over kunt/moet sturen? |
Er is niks mis met V&A, wel met sommige tpoics daar
|
Zijn er eigenlijk al vaak problemen ontstaan daar bij V&A?
|
Lezen mensen slecht het topic of is mijn vraagstelling te sarcastisch om het te begrijpen? :|
|
Nee, maar zo te horen hebben de meeste mensen er geen problemen mee als mensen gewoon alles door linken.
Je hebt wel gelijk op sommige punten, Maar ikzelf vroeg mij af, of er veel mis ging op dat forum, klagende mensen en zo?Dat je opgelicht werd, etc.. |
Citaat:
Ik heb hierover zo vaak een discussie evoerd met vdd en ik geloof dat we erover uit zijn dat het alleen moet mogen wanneer je ook in het topic kan bieden... Als dat nog te breed is wil ik best discussie voeren. edit: Je drie links zijn redelijk op het randje... Ik weet zelf niet wat ik ermee aanmoet... |
Citaat:
|
Kun je nou alsjeblieft je opmerking een keertje uitleggen over dat men V&A weer een marktplaats moet maken waar men spullen te koop aan kan bieden?
Dreen lijkt het inmiddels al te begrijpen maar het is nog niet uitgelegd. ALSJEBLIEFT? |
Ik vind het een beetje onzin, je zet daar een link naar wat foto's, zodat je ze niet allemaal hoeft toe te voegen aan je topic, big deal. Als je nou linkt naar jouw ebay-verkoopplaats ofzo, maar nee, er wordt alleen naar een serie foto's gelinkt. Ik vind een grote lading foto's in een topic zelfs onhandig en heb liever dat het dan op een andere pagina staat, zodat je snel kunt refereren aan de pagina met foto's bij het lezen van de topic of bij het reageren.
|
V&A is geweldig! Dankzij V&A heb ik een kamer gevonden, dus ben heel dankbaar :)
Maar maak anders gewoon de regels wat strenger, zoals hierboven al gezegd werd. Dan is het probleem toch opgelost? |
Ik heb ook liever dat de foto's meteen in het topic staan, in plaats van dat ik naar iemands livejournal moet ofzo. Maar een echt groot probleem vind ik het niet..
Als er veel mensen problemen mee hebben, kunnen toch de regels strenger worden gemaakt? Bij topics waarin alleen gelinkt wordt de ts een pm sturen met de vraag de foto's en info gewoon in het topic te zetten, en anders het topic sluiten. V&A afschaffen lijkt me niet zo'n goed idee, want ik vind het best een handig forum (y) |
Oh wat stom, ik heb hier net gisteren iets over gezegd in het evaluatietopic aldaar, wist niet dat er hier al n topic over was :o
Ik vind het best irritant als mensen een topic openen en vervolgens neerkwakken: "voor meer info mail naar.." of "kijk ook livejournal/te_koop" of "kijk hier voor mijn msn community" en dan vervolgens niet meer posten. Opzich moet het wel kunnen misschien maar het is toch een beetje stom http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=980172 Maar dit kan toch wel 'verboden' worden? Als mensen niet meer reageren in hun eigen topic, of geen info geven behalve 'kijk op mijn LJ' gewoon het topic dicht? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |