![]() |
En, wat vind jij van de ava en sig vd persoon boven jou?
:)
okee... en naam |
Avatar is walgelijk en zou onmiddelijk verboden moeten worden!
The same goes for the sig. :p |
Citaat:
maar mijn sig is niet walgelijk :cool: jouw ava is niet mooi (uitgerekt+lelijke kop) en je sig is wel koel... want Deutschland is idd gaaf :cool: |
ava: Haha, Hij is wel :cool:
Sig: Mwja.. normaal |
Sig is hip
Citaat:
|
Citaat:
Je sig heerscht daarentegen wel. |
Citaat:
Je ava is mij te vaag. Je sig klopt niet. |
Citaat:
ava: mwah sig: (y) |
Citaat:
sig is beetje mwah, niet echt heel boeiend, maar ook niet helemaal origineel ava is uhh, ja wat is dat? |
Citaat:
naam: waarom wel? nee dus ava: heeft ie niet sig: nope |
nick: kut
ava: wel leuk sig: redelijk |
Citaat:
Avatar: wat is het?? Sig: een beetje te semi-filosofisch ;) |
Citaat:
Ava: Geen mening over Sig: :confused: |
Citaat:
Avatar; :cool: (y) Sig; grappig icm avatar. :) (Vraag me niet waarom. :o) |
Quaina:
Nick: leuk Ava: heeft wel iets Sig: tja,... 3 |
Citaat:
Sig: zinnetje uit 'De tuin der lusten' van Boudewijn de Groot. Remqo: Sig: leuke variant op Remco Avatar: blij, té blij Sig: wat is PV? en het tweede gedeelte gaat voor mij niet op. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ava: Weebl! Sig: Klinkt als een citaat uit Monkey Island? |
Citaat:
ava: tsja. sig: geinig. |
Citaat:
ava: dokter van ER? sig: dingen waar ie fan van is nja iig duidelijk geprofileerd dat ie ER fan is |
Citaat:
Je avatar heerscht! (Yoshi!) :cool: Je sig heerscht nog meer! :D (y) |
beetje veel zelfverheerlijking ;)
je ava is vaag, maar het zal vast wel iemand zijn die bekend is (of misschien ben je het zelf wel :|) sig is diepzinnig |
Citaat:
Je nick is 'm leuke variant op Kim (een beetje zoals Remqo- Remco). Je avatar: het lijkt wel 'n beestje uit een oud computerspelletje, omdat het een beetje blokkerig is. Je sig is een goede raad die meer mensen (moi incluis) op zouden moeten volgen. ;) |
Reactie op Qimm dus :D
Je naam vind ik nicks, je ava vind ik cool en je sig heeft absoluut een kern van waarheid en is wel leuk (y) |
Citaat:
Je sig is zum kotzen; veel te zoet. :p |
Citaat:
Daarom ben ik ook een kaneelstok :cool: |
Kaneelsmakend zoethout is natuurlijk wel oldsk00l. En dat je liefde makkelijk is, is natuurlijk fijn, maar niet aan mij besteed. :cool:
|
Citaat:
en de sig snap ik niet helemaal.. |
Citaat:
Jouw nick vind ik een beetje raar. Je avatar is cool. waar halen ze zulke mensen vandaan? Je sig is net zo arrogant als mijn naam. @ nare man: Nick komt niet overeen met persoonlijkheid (op dit forum). Wie is die griet in je avatar? (Wel beter dan O-Zone) En geen sig. :nono: |
Citaat:
ja toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn nick is niet raar en mn ava is uit een film. En mn sig is van astrid lindgren. Veel leuker dan n liedje van boudewijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat enorm boeiend he :D |
dat is astrid lindgren :nono:
|
Citaat:
Dat ik dat niet eerder doorhad. :o @LuckyLeo (anders wordt-ie overgeslagen en da's zo zielig): Je nick gaat wel, je avatar; daar zullen we 't maar niet over hebben. ;) En je sig ben ik nou alweer vergeten. :p |
Citaat:
Sig: mwah, je vorige was leuker. Ava: waar is Donald gebleven?:( |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: Dagobert, niet Donald! :nono: Nick: heeft wel iets. Ava: wat is het? Sig: wat is AFCC? "Er wordt flink geKoend": rofl :D |
mark almighty je zit teveel in dit topic je bent gewoon een aandachtshoerrr
|
Citaat:
|
Mark Almighty:
Naam: Zo Almighty vind ik je helemaal niet. Ava: Nooit van gehoord. Sig: Die snap ik niet. |
nick: kut
ava: redelijk sig: standaard en kut |
nick; waarschijnllijk je naam, dus daar moet maar me leven (zeg niet dat naam lelijk is)
ava: het is oke maar een beetje vaag (kan niet zo goed zien) dus daar kan niet echt over ordelen en je sig is in 1 woord vaag |
naam: Ja, hij is gewoon Joop.
Ava: mwaa mwaa.... Heb je bloed aan je handen ofzo? Sig: Ik ben het er niet mee eens. |
Citaat:
Ava: Zegt mij niet veel, maar ik vermoed dat als ik het nodige zou weten, het wel een (y) ava zou kunnen zijn. Sig: :cool: (y) |
naam: moeilijk uit te spreken (of ik moet gewoon nog wakker worden;) maar wel leuk
avatar: :cool:(y) sig:waar is het van?:o |
Citaat:
Citaat:
ava: wel lief, maar nu heb ik het idee dat ze zelf zwart is (geen idee of dat zo is of niet overigens) sig: eh... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |