![]() |
wat liever ervaren/onervaren?
en waarom?
|
Onervaren.
Kun je iemand toch iets leren :cool: |
Ervaren. Keihard neuken zonder poespas
|
onervaren veeel btr ..iihhhi :evil:
|
onervaren, kun je ze mooi aanpassen aan jouw wensen zonder dat je ze andere dingen weer af moet leren :P
then again, ervaren is ook wel handig ik weet niet wat ik moet stemmen |
Ervaring heeft mij geleerd dat 'ervaring' niets zegt. Zowel voor mensen die onervaren zijn als voor mensen die ervaren zijn. Ik stem maar niet. :)
|
Citaat:
|
onervaren, ik wens geen concurrentie :p
nee gewoon onervaren zodat je elkaar wat kan leren en gewoon lekker samen alles kan uizoeken... :rolleyes: |
Citaat:
|
Onervaren.
Is op een of andere manier gewoon leuker. |
Niet té ervaren, maar ook geen maagd of vreselijk groentje.
Ik heb zelf al teveel gezeik dat erbij komt kijken. |
Weet ik veel.
Maar ervaren lijkt me in mijn geval wel handig, weet tenminste iemand wat ie aan t doen is. |
Ervaren, heb geen zin in dat geklungel :)
|
het liefst met een beetje ervaring, maar niet te ervaren
|
Mwa, niet teveel ervaring, heb geen zin om nummer 70 te zijn ofzo
|
Citaat:
k vin onervaren sowieso wel bter, kan je ze tog wel fijn zelf btje alles leren.. ook leuk(ookal geef je dat niet snel toe) om te weten dat jij de eerste bent met wie ze bepaald edingen doet dan.. mja, voor ervaren valt ook weer wat te spreken, want dan is het veel sneller gaan met die banaan, en goed ook;).. eigenlijk moet ut gwoon 'n onervaren iemand zijn die retesnel alles kan leren:P |
Ik heb mijn portie gestuntel al gehad. Dat nooit meer. ik stem dus voor veel tot zeer veel ervaring.
|
Onervaren. Ik hoef idem niet nummer 25 te zijn waar hij seks mee heeft..Zou ik me niet prettig bij voelen..Ik eis gewoon een snelle leerling :p
|
Zeker weten iemand met ervaring.
Nu ik weer sinds tijden met iemand anders seks, merk ik dat het ontzettend prettig is dat hij weet waar hij mee bezig is en ook veel initiatief toont. |
het zal me aan mijn reet roesten
|
onervaren omdat ik jaloers ben :bloos:
maar goed... m'n huidige vriend is wel ervaren en ik ook, dus sja... En tis wel erg lekker :evil: |
Ik snap het verschil tussen antwoord 3 en 4 niet.
|
Onervaren.
Anders voel ik me zelf zo onervaren. ;) |
Alles wat iemand hier heeft gezegt heeft wel iets...
Ik denk dat ik me ook onthoud van stemming. |
Ervaren. Iets leren kan altijd.
|
onervaren
veel leuker en dan voel ik me zelf ook niet zo dom :p |
boeiend. Als hij maar niet de hele straat al gehad heeft en als ik maar niet het eerste meisje ben dat ooit tegen hem gepraat heeft.
|
Boeit niet
ligt eraan wat ik tegenkom Het heeft allebei zijn charmes |
-onervaren moet je wel minstens 1 keer gedaan hebben.
-voor de rest ERVAREN, het is gewoon zoveel beter!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en niet voorgelicht |
Citaat:
|
onervaren.. dat heeft gewoon iets!
Mijn ex heb ik ontmaagd en mijn huidige vriendje, het heeft wel iets. Vind het ook wel spannend :) Ervaren kan misschien wel "handig"zijn omdat diegene dan wel wat meer de weg weet, maar onervaren vind ik in principe wel leuker omdat-ie dan uitprobeerd waar-ie over heeft gefantaseerd. Ik heb geen klachten :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb liever een onervaren iemand omdat ik dat zelf ook ben en mijn vriend gelukkig ook. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
allebei heeft wel wat :p |
Citaat:
|
ik ben zelf nog een beetje onervaren:p
|
liefst toch een beetje ervaren , mits ik onervaren ben! gaat me dan gewoon wat ontspannender maken! maar verder is het altijd klote van te horen dat je vriendje dan al zoveeeel partners heeft gehad.
|
Citaat:
|
Onervaren.. ben ik zelf ook (nou ja.. tot op zekere hoogte) .. en dat vind ik gewoon fijner.. kan je elkaar nog wat leren :D
|
onervaren...
't idee dat ze er al meerdere gehad heeft ligt me niet zo... 't maakt 't specialer |
ervaren, omdat ik er zelf dan wat van kan leren:)
|
maakt me niets uit, als het maar is met de persoon waar ik van hou
|
onervaren, verlegen en onzekere jongetjes zijn schattig! :D
|
Citaat:
Edit: alle katten zijn hier vanaf de eerste nacht in dit huis al warmpjes bij ons onder het dekbed gekropen, maar dat bedoel ik dus niet he. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |