![]() |
Wie is er hier in het bezit van een Biostabil?
http://picserver.org/view_image.php/61LFI2H8YF42
Ben je in het bezit van een originele biostabil? (zie plaatje) Welke versie heb je, en hoe bevalt ie je? Merk je enig verschil? Hoe voelt het om er een te hebben? Wat voor reacties krijg je? http://picserver.org/view_image.php/AQM240L68T0U |
nee, ik ben niet gek :D
|
Uhh wat denk je zelf?
|
hij is zo mooi, dat all over the world gepatenteerde bio stabiletje van me. :rolleyes:
|
'Nee, was da?' is een beetje een overbodige optie als het eronder wordt uitgelegd, niet?
|
jaaaaa ik wil m ik wil m ik wil m
|
Citaat:
Vandaar die optie. |
Wat een wonder van de medische wetenschap. En hij werkt ook, want hij draait als je er een magneetje bij houdt! Ofzo...
...... :s Nee, ik kan er eigenlijk toch niet zo enthousiast over zijn als onze 123456789tinneke. |
:eek: biostabil :eek: hahahaha
(offtopic: pas nog es met een maat van me overgehad, dat er waarschijnlijk ook van die freaks rondlopen die er 3 ofzo om hebben, omdat ze dan denken dat ie nog beter werkt hehe) |
nee
|
als een product wordt aangeprezen bij TellSell dan weet je dat je het NOOIT moet kopen.
|
Ik hou me niet bezig met wetenschappelijk bewezen geneeskundige dingen. Ik hou het liever op het zweverige vlak. Geen Biostabil voor mij, dus.
|
Tuurlijk niet, wat een Onzin.
|
Nee, was da?
|
Citaat:
|
Nee, helaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen koltpleeted dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm... BioStabil.. BS.. BullShit... Toeval?.. |
Citaat:
iSRael >> SR :eek: |
ONZIN METER STAAT OP ROOD!
Er was ooit een programma en daar gingen ze de biostabil ontleden. Het bleek dus idd een stuk prul te zijn te waarde van nog geen 2,50 euro.. En die mensen die in die filmpjes vertellen dat het zo goed werkt, zijn familie/buren of vrienden van 'm.. |
Ik vind het altijd zeer vermakelijke reclames, maar ze hebben mij er op een of andere manier niet van kunnen overtuigen dat het werkt nadat gebleken was dat al de mensen in die reclame vrienden van Tineke de Nooij waren. :)
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop ooit in mijn leven nog een biostabiel aan te schaffen, want het is natuurlijk een fantastisch apparaat.
|
Citaat:
Niet mijn quote veranderen om je eigen beschamende reply weg te moffelen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Neh, ik geloof daar niet in.
|
geef me een goede reden om uberhaupt naar TellSell te kijken, en zoiets achterlijks als een biostabil te kopen. Als ik geld wil wegsmijten, geef ik het wel aan een junk
|
Citaat:
|
Nee, ik geloof daar niet in.
|
Nee, maar ik vraag er 1 voor sinterklaas.
|
Ik wil een biostabil voor al m'n computers. Ze doen een beetje labiel. :(
|
:D welke mongool koopt er nou zo'n ding
|
nou ik heb nu al heel veel klanten (in de supermarkt) gezien met zo'n ding.. dus ja er zijn wel gekken die um kopen
|
ik wist niet dat het zo heette, maar ik vind dat hele programma eromheen al belachelijk, waarom zou ik het ding zelf dan kopen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |