![]() |
kan ik zwanger zijn?
heejzz..
zaterdagavond ben ik voor het 1st met mijn vriend naar bed geweest. we hebben het met condoom gedaan en ik ben ook al iets van 2.5 maand aan de pil. we hebben het condoom niet gecontroleerd of het gescheurd was omdat ik toch aan de pil was. toen ben ik duz zondag vergeten de pil in te nemen.. in de 1ste week... net werd ik ineens zomaar ongesteld (heb ik nog nooit gehad) en toen heb ik de vergeten pil toch nog maar ingenomen. ik kan nu toch niet zwanger zijn toch? want ik ben toch ongesteld? heb wel heel erg hoofdpijn ben moe en misselijk.. help me pleazz dikke kuz mij |
heb je zin in een augurk
|
volgens mij niet...
want je bent de pil vergeten nadat je met je vriend naar bed bent geweest, en je hebt een condoom gebruikt, dus de kans dat je zwanger bent is volgens mij vrijwel 0% Ook omdat je daarna nog ongesteld bent geworden... alhoewel je wel zwanger kan zijn en toch nog ongesteld wordt, maar dat gebeurt bijna nooit en die misselijkheid, hoofdpijn en moeheid kunnen ook hele andere oorzaken hebben... |
Kijk in de bijsluiter van de pil
|
moet je dan elk condoom controleren op gaatjes? je neemt aan dat ze goed zijn tog, anders hoef je ze ook niet te gebruiken...
|
Ik neem een vergeten pil altijd in. En dat je ongesteld bent geworden kan goed komen door die vergeten pil. Daaruit blijkt alleen maar dat je niet zwanger bent, of je moet een van de uitzonderingen zijn die wel ongesteld wordt tijdens de zwangerschap, maar volgens mij is de kans dat jij ongesteld bent minimaal.
|
de kans is denk ik heel klein...
|
k zou het ff late controleren bij de dokter als ik jou was
suc-6 |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |