![]() |
Sex in de bios?
Sex in de bios?
Wie, wat, waar, hoe? Vertel .... |
hehe, dat doet me denken aan die keer dat er 3 rijen achter me in de bioscoop 2 mensen kennelijk een blind date hadden. :D
|
echt sex in de bios lijkt me wat aan de moeilijke kant in een drukke bios :p. Maar een beetje bevrediging kan best ;)
|
Tenzij je heel discreet bent vind ik dat gewoon tamelijk asociaal...
|
al die kleine kindertjes achterom kijken:D:D:D
|
's ochtends doordeweeks is er in een beetje grote bioscoop altijd wel een lege zaal te vinden...
(voor de amsterdammers -> Pathe Arena :p ) |
Sex? Nee.
De rest? Ja. Als daar de kans voor is, en de zin :p |
Citaat:
|
echt sex lijkt me een beeeeetje moeilijk... maar een beetje pesten :p (en dan na de bios... ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooralsnog ging iedereen te dicht bij ons in de buurt zitten om wat uit te spoken. Our time will come |
Citaat:
|
Citaat:
Who cares :evil: |
in de bios, geen idee welke film, gingen niet om de film en hebben um ook niet uitgezeten...
twee mannen, ik ertussen en trekken maar... |
Ja hoor
Zij rokje en dan heel subtiel op schoot :o Kweet al niet eens meer welke film maar daar heb ik dan ook eigenlijk helemaal niet op gelet :o |
"Kom schat, gaan we woensdagmiddag fijn naar 'K3 en het Magische Medaillon'"
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: nee, aan mij niet besteedt. |
Citaat:
Het lijkt mij iets te openbaar, dus ik denk niet dat ik het zou doen. Misschien in een moment van verstandsverbijstering :o |
Hm, trekt me niet zo. Ik ben niet zo rijk, dus als ik dan heb betaald ga ik ook om de film te zien :o
Verder kan ik me nogal storen aan andere mensen die dan tijdens zo'n film waar ik een week voor heb gespaard met hele andere dingen bezig zijn dan die film, get a room. Nja, dan ga ik het zelf natuurlijk ook niet doen. Vind het in bepaalde mate ook nogal asociaal. Mja, wat onopvallende seksuele handelingen kan dan weer best, zolang het anderen maar niet stoort. |
Ik snap werkelijk niet hoe mensen sex kunnen hebben in de bios, dat moet toch ontzettend opvallen.. :confused:
Maar nee dus, ik doe niet aan sex in de bios. Ik wil sowieso graag de film zien, af en toe een beetje knuffelen of zoenen kan ook nog wel, maar sex hebben.. nee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee...als ik naar de bios ga dan ga ik daarheen met de bedoeling om een film te kijken.
|
Ik hou wel van seks op minder normale plekken maar heb nog geen sekspartner gehad die daar geheel voor openstond..
Bios lijkt me wel een keer leuk, maar dan moet het echt niet druk zijn.. |
Citaat:
Het scheelt misschien dat ik zelf absoluut niet exhibitionistisch ben... |
neuh. ik ga naar de bioscoop voor de film.
|
Ik vind de prijs van een bioscoopkaartje te pittig om de helft van de film voor te missen, eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
gedaan:)
tijdens finding nemo om half 10 op vrijdagochtend... wij waren de enigste.. maar volgens mij had de biosman ons in de gaten want opeens liep hij in de pauze binnen om te vragen of hij de film gewoon kon laten lopen omdat wij alleen waren.. toen keek hij een beetje raar :) |
Dat soort "volk" vind je in de pathe arena altijd. vet lollig om te zien hoe mensen ongegeneerd elkaar zitten te bevredigen in de bios (y) :)
|
Citaat:
|
Ik aai wel eens wat enzo... maar geen dingen die er voor zorgen dat ik de film niet meer kan volgen. Seks hebben kan ik namelijk ook wel zonder er 8,50 voor te betalen.
|
Heb weleens asociaal lopen zoenen in de bios, dat vnd ik al best erg :o
|
Citaat:
|
Haha, niks voor mij.
|
Citaat:
|
Ik ga geen 9 euro betalen om een film te missen omdat ik wil neuken op onpractische klapstoeltjes waar iedereen je kan zien.
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn er zelfs bioscopen die speciaal daar voor zijn :eek:
|
Citaat:
|
In Antwerpen heb je loveseats daarvoor ;)
In Amsterdam heb je die ook, die zitten helemaal achterin. Wel zo handig. Maar om Mennuz te quoten: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt mij niets, ik zou toch wat meer privacy willen hebben.
|
tja, kan ook een kick geven...
|
Nuh, te duur grapje. Tijdens een romantische film kan zoenen, knuffelen en een beetje strelen hier en daar nog wel, maar meer niet. Ook zo sneu voor de andere mensen. Lijkt me niet dat ze zitten te wachten op een wippend stelletje in de rij achter hun.:s
|
als jij en je vriend(in) de enige zijn in de zaal zie ik eigenlijk geen probleem...
vooral als je betaald voor een film die niks blijkt te zijn, kun je net zo goed andere dingen gaan doen :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |