![]() |
Schokken tijdens het met elkaar gaan
Heeej,
Al een tijdje heb ik een vriendin, omdat we er nog niet echt aan toe zijn, gaan we alleen nog maar met elkaar. Maar nu is mij opgevallen dat tijdens het met elkaar gaan, me vriendin met haar lichaam schokt. Nu is mijn vraag, waarom doet ze dit? Want ik durf haar dat eigenlijk niet te vragen. :) |
"Met elkaar gaan" ?
Leg uit voor de mensen die bepaalde benamingen en accenten niet zomaar kennen :p |
Citaat:
|
Erm, wat moet ik verstaan onder 'het met elkaar gaan'?
Sex? Handwerk? Zoenen? Samen naar de bios? Samen koffie drinken? We zitten hier op het sexualiteitsforum, dus je mag het best wat concreter beschrijven ;) |
bij ons in de buurt wordt dat als zoenen gezegd, maar bij me ex vriend in de buurt was het met elkaar naar bed gaan, dussss.. uitleg?!
|
Ik bedoel ermee, dat we met elkaar aan het tongen zijn :)
|
Citaat:
Tja, dat schokken... Het kan van de opwinding zijn, maar het kan ook van de spanning zijn (best spannend om met iemand te zoenen als je dat nog niet zo vaak hebt gedaan). Maarja, het zou misschien nog wel meer kunnen zijn. Vraag het haar eens zou ik zeggen :). |
Ik heb het soms ook als ik alleen maar bij iemand in de buurt ben. Opeens vliegt m'n been dan de andere kant op. bWvS uiteraard. Ik heb er nog geen reden voor gevonden. Wel merk ik dat het erger is als ik moeier ( :cool: ) ben. Denk dat mn beheersing dan niet gzo goed is
EDIT "iemand" is het meisje van de avond :p |
Ik had dat altijd van spanning/opwinding. 't Voelt een beetje alsof je het koud hebt, maar niet vervelend. 't Gebeurt gewoon, ze doet het niet met opzet.
|
heb ik nog wel eens als ik heel zenuwachtig ben. hga ik bibberen. wordt me dan weer standaard gevraagd of ik het koud heb, heb meestal maar ja gentwoord. en heb t een paar keer bij me ex ook gemerkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
My guess gaat naar de spanning inderdaad :o
|
Citaat:
|
Ooh :o De eerste keer dat ik tongde met de jongen naar wie ik vreselijk had verlangt was zó heftig dat ik zat te trillen als een rietje. En hij maar bezorgd vragen of het wel ging...
Niks bijzonders dus denk ik met je vriendinnetje. Gewoon de spanning. Ik denk dat het er na een aantal zoensessies wel af is. |
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gehad maar missschien komt het omdat ze erg opgewonden is ofzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |