![]() |
Van welke groep ken je alle nummers?
:)
|
Metallica denk ik.
Verder van heel veel bijna allemaal:D |
muse
|
Radiohead
Coldplay |
Jedi Mind Tricks :cool:
|
The Calling
Maroon 5:P |
Citaat:
|
Truth.
|
Marilyn Manson:p
Guns 'n Roses A Perfect Circle The Prodigy Nine Inch Nails bijna. |
Ik ga nu een fout antwoord geven;
Spice Girls Ja jeugd sentiment ;) |
Citaat:
|
Citaat:
wat ben ik toch een leugenaar soms laten we het op bijna allemaal houden. |
Ik denk dat ik van geen bands alle nummers ken, omdat er veel bootlegs, b-sides en ongereleased materiaal rondzwerft waar ik weinig bekend mee ben.
|
Citaat:
|
the smiths
ryan adams magnus |
ik zou het niet weten eigenlijk.......
|
nog niet eens van mn eigen bandje, laat staan van een andere. oh wel, van die mensen die dat liedje eendagsvlieg opgenomen hebben, daar ken ik wel alles van...jammer dat ik niet weet hoe ze heten maarja
|
niet allemaal maar wel veel (want sommige nummers zijn wel erg 'rare'):
Radiohead Beastie Boys Van Blur heb ik alle albums, maar ik ken hun B-kantjes niet. |
Ze hebben vast allemaal nummers die ze niet aan mij willen laten horen :(
|
Vanilla Ice natuurlijk.
|
Radiohead en metallica, lekker origineel :D
|
Citaat:
|
the smashing pumpkins
|
the Offspring :o
|
Ac/dc
|
Grandaddy, Elliott Smith, There Were Wires, Swing Kids
|
Placebo
|
Geen enkele.
Nirvana zal redelijk in de buurt komen, maar ook daar ontdek ik nog steeds nummers van die ik nog niet heb of niet van heb gehoord. En ik maak mij niet de illusie dat ik zelfs maar in de buurt kom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk als het een band moet zijn, dan Type O Negative, ik heb zelfs de opnamen van Fallout, Peter Steele zijn eerste band waarmee hij materiaal heeft uitgebracht, uit 1980. Legaal kost het meer dan 350 Euro, ik heb 10 Euro voor een kopie betaald. (Een bootleg van rare live-tracks, waar al bonus tracks 2 nummers van Fallout opstonden)
|
Oasis
|
En natuurlijk ook alle bands die pas één album hebben uitgebracht dat ik in mijn bezit heb...
|
Outlandish!!
|
Bad Religion ken ik vrijwel alles.
|
Nine Days
Weezer Feeder Snow Patrol The Reindeer Section Daarvan mis ik niet één nummer, incl. demo's, rare, b-sides en dergelijke. Verder nog wat bands met maar één cd, The Zutons, The Stills, Aberfeldy enzovoort. |
als ik dat allemaal op moet noemen.
wat denk je van al die kleine-ouwe-al-40-jaar-vergeten-en-zelfs- toen-nog-niet-opgemerkte bands? :) |
Volgens mij ken ik zo goed als alle nummers van Incubus.
|
alle nummers van nirvana die ik zou kunnen kennen ken ik, van andere bands kom ik niet eens in de buurt
|
Spice Girls
|
the cranberries :)
verder heb ik nog veel te leren |
ik ken alles van the thermals. :cool:
|
strung out
heb ook alle een groot deel van alle demo-versies van de uiteindelijke albumversies en nummers die het nooit gehaald hebben tot een verzamel-cd of album of wat dan ook |
ik ken alles van de koektrommels....maar om dat nu een band te noemen...
|
u2
|
The Thermals ja :D
En verder denk ik dat ik vrijwel alles van Interpol ken. |
Van een zooi een-album-bands prolly.. En ehh Garage Inc heb ik niet, dus Metallica valt af. Pantera... hmmm.. neh. Tja, Godspeed ken ik alles wel van..
|
Citaat:
|
Muse! Ik kan helaas niet alles meezingen. :)
|
The Raunchous Brothers
Ze hebben er maar 7 ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |