![]() |
Mooie, pakkende zin
Ik weet niet of dit de goede plek is dit te posten, maar ik heb toch een vraagje.
Neem nou sommige msnnamen, vaak zijn pakkende zinnen uit een liedje, maar op sommige sites vind je ook willekeurige zinnen, die op zichzelf al heel veel zeggen. Ik vroeg me af; zijn er hier ook mensen die zulke zinnen bedenken? en zien jullie dat in dezelfde categorie als een mooi gedicht? |
Heb je ook voorbeelden?
|
Een vriendin van me schreef vandaag:
"Do we make mistakes? Or do mistakes make us?" :D En ze is van plan meer van zulke zinnen te schrijven. Ik denk dus wel dat dit in zekere zin onder poëzie valt. En dit: 'Toeval' door J.Bernlef: Iemand verloor een staafje goud. Ik heb het niet gevonden. J. Bernlef was ook een dichter. :) Ik denk dat dit is wat je bedoelt... dus in dat geval is het antwoord op je vraag 'ja'. |
stoer, dus als ik wil kan ik hier ook zinnen posten! beter! want dat is veel bijpassender bij mij dan een heel gedicht.
|
Citaat:
|
hehe wat dacht je van mijn signature ;)
|
'Form follows function.' - Sullivan
'"Het heden is als een hand in een rivier steken: het begin van iets en het einde van iets." - Michelangelo Ik ben er een heleboel vergeten zeg, dat valt tegen. |
Citaat:
De herinnering is als een luie hond; hij gaat liggen waar hij wil. |
jaaah, zulke zinnen bedoel ik! :D
heeft nog een naam ook zeg, gaaf :) weet iemand ook een site oid waar je er heel veel kan vinden? |
op www.citaten.net staan er ook genoeg!
|
ik ben zo subtiel als een goedgemikte baksteen :evil:
één van mijn favo's :o |
"Voor de goedgeordende geest is de dood slechts het volgende avontuur" citaat van directeur-tovenaar op Zweinstein (harry potter)... kan ff niet op z'n naam komen :p
|
Albus Perkamentus?
|
Citaat:
een echte schande dat ik zo'n naam vergeet. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |