![]() |
Een vriend - graag tips!
EEN VRIEND
Soms voel je hoe iemand zoekt Je voelt het aan zijn handdruk Of je ziet het aan zijn ogen Het is een uitnodiging tot vriendschap En toch ben je bang en onzeker Om dat teken verkeerd te verstaan Je droomt van wat allemaal zou kunnen Maar je durft moeilijk te zeggen: “Ik vind je tof, Ik wil van je houden, ook al ben je anders!” En toch is dat waarop die ander wacht Vriendschap is een stap durven zetten Je vertrouwen aan iemand schenken En je veilig voelen Vriendschap is luisteren, aanvoelen, stil worden Het geeft een nieuwe horizon aan je leven Je moet je onmacht, Je kleinheid niet meer verbergen Je moet ze niet langer alleen dragen Er is iemand bij wie je terecht kunt Een echte vriend!! --- Ik vind het gedicht nog niet helemaal lekker lopen, wie heeft er tips? |
Ja, dit gedicht heeft wel inhoud maar het loopt niet zo lekker.
Citaat:
Citaat:
Verder weet ik het ook niet zo goed. Misschien moet je zelf maar gewoon wat dingen uitproberen. Of het gedicht even laten liggen tot je een idee hebt hoe het mooier kan of iemand anders een idee heeft. Kristoph |
Om eerlijk te zijn, vind er niks aan. De boodschap is mooi maar nogal clichématig naar voor gebracht...sorry :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |