![]() |
Within Temptation - Stand My Ground
De nieuwe clip van Within Temptation:
"Stand My Ground" De clip zelf vind ik wel een erg grote rip-off van "Evanescence - Bring Me To Life". De muziek zelf nijgt ook meer in de richting van de commerciele gothic-rock stijl (wel zang, maar niet speciaal en vaak hoog etc). Ja, wat wordt ervan gevonden? |
Within wie?
|
Ik wens ze veel plezier met het geld
|
ach, aardig liedje.. tis idd erg commercieel, maar dat was ook te verwachten.. Over het algemeen toch een kutband..
|
Kut. Zwaar klote. Belediging voor't woord muziek. Jostiband/R&B-niveau
Need I say more? |
geld > muzikale integriteit en dat soort geblaat. Ik geef ze groot gelijk en had precies hetzelfde gedaan en me daarna rot gelachen om forums als dit als ik eenmaal mn bankrekening had gezien. :cool:
|
ik vind het een verbetering :eek:
|
Citaat:
|
hoe ze ook uitzien
http://www.monkeymusic.at/within_temptation/band4.jpg check die slipknotfan-meets-cybergothic links |
True to the scene is anders (n)
WHAHA Wat een gaye zin |
Ik dacht eerst serieus dat et de nieuw Evanescence was...
|
Citaat:
|
achja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een vreselijke posers. (n)
|
Die foto. :( :(
Nummer nog niet gehoord. |
ik blijf sharon een lekker ding vinden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(eet ik ook nog een keer vlees) |
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer ontopic te blijven...
@botulism: hey jij doet t wel op mn slsk. RBN wil ie niet en je hebt gewoon ook the Notwist... oeh! Nog niet gezien of gehoord. |
Citaat:
|
Maar ik doe het tenminste onopvallend. Daarbij wou ik gewoon ontopic antwoorden, maar moest het even melden en pmen was teveel werk.
Dus. Nog steeds niet gezien of gehoord en voor de rest vind ik haar make up wel minder interessant geworden. |
Vind de zang eigenlijk wel een vooruitgang. Niet zo geforceerd meer. Verder is het waardeloos gemixd, de instrumenten klinken veel te zacht en te vlak.
|
Citaat:
|
Ik vind de single opzich wel aardig, wat hadden ze anders moeten doen? dezelfde cd als die daarvoor maken? misschien is hun muziek wel mainstream geworden omdat het goed is, en doordat evanescence min of meer op hetzelfde spoor zit...
niet dat ik een within temptation fan ben, ik heb nog geen album geluisterd, maar ik vind dat ik het album eerst zou moeten luisteren om ze te kunnen veroordelen.. |
Het melodietje is mij te simpel, maar daardoor blijft het wel in mn hoofd hangen. :s
conclusie: nee |
Echt leuk dat ze zo origineel zijn :rolleyes:
|
Ik vind 't wel een mooi nummer, maar na een paar keer luisteren blijkt het toch te normaal te zijn.:s
|
liedje is wel leuk om zo af en toe op de achtergrond te horen .. maar de clip is echt zoon Evanescence/linkinpark rip off :S
Beetje jammer ... |
Citaat:
|
oh bla mensen (n)
|
Citaat:
|
Ik heb het nummer nu een paar keer gehoord, maar vind er niet veel aan
|
:(
|
Ik zag de clip toevallig net voor het eerst op MTV en heb daarna meteen het liedje gedownload, want ik vind 't wel een goed nummer hoor. De clip is wel een beetje jammer. Ik zag de clip en idd, ik dacht meteen aan Evanescence, maar verder is de clip wel mooi.
|
Citaat:
|
idd de clip deed me ook erg aan "bring me back to life"denken
maar ik vond het wel aardig klinken. |
Citaat:
|
Citaat:
Liedje vond ik verder niet echt boeiend, erg standaard idd. |
kutlied en slecht gejatte clip van combi bring me to life van evanescence en de film underworld
al is die jurk in de clip wel vet, die ga ik scoren voor t galabal :P |
Ik vind idd dat ze teveel op die ander gaan lijken. Al kan ze natuurlijk nooit zo goed zingen als Amy en is ze ook lang niet zo knap. :o Maar goed, ik vind het hoog gekrijs, kan er geen melodie in herkennen, vind het gevoelloos. Ze maken muziek om de muziek lijkt het wel en niet om een bepaald gevoel te uiten ofzo.
Niet goed dus. |
Citaat:
|
Ja, wat een slecht verborgen imitatie zeg. Snif. Maar ik vind Sharon nog steeds wel lief. Hoor. :(
|
Citaat:
En overigens wel leuk dat Evanescence voorheen juist wt als invloed noemde...maar dat ze dat later van de website hebben gehaald toen ze eenmaal zelf aansloegen. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |