![]() |
FTP-server?
Wat is dit? Hoe kom ik er in? is het illegaal? Moet ik er voor betalen? het programma heet: VFTP waarmee ik het zie
|
FTP = file transfer protocol
het ligt natuurlijk aan de aangeboden content of het legaal is. ftp servers met 'handige' zaken zoals dvd's en andere warez zijn meestal niet vrij toegankelijk ;) |
En hoe kom je aan password?
|
Van degene van wie de ftp is.
|
Noem is een goede FTP?
|
:d
Kan me helemaal voorstellen hoe deze vragen bij dit meisje ontstaan zijn: (msn gesprek) 'madame in questie' heeejzzzz, waar kan je gucci filmzz en gamezz mee downloaduh?? (Ik wil de Simzzz) 'stoere 1337l33cher @ msn;' H3h3, ik doe dat altijd via FTP's... SUP4H 1337 H4X0RSS!! 'madame in questie' HuhHHHH?????? leg esssss uit plzzzzzzzzzzzzz! 'stoere 1337l33cher @ msn;' N33, dat zoek je z3lf maar uit! .... P0WNED!!! ik verveel me :o |
Citaat:
Naja de meeste goede ftps heb je een pass nodig, hang eens rond op ftp forums .. maar je moet waarschijnlijk wel meer dan 20 gig sharen :P |
Hahahaha....neej men broer gebruikt ultra FXP en dat wou ik ook ...maar hij wil het me niet uitleggen omdat hij zegt dat het tog niet lukt...en toen zei ik...egt wel!
Dus nu heb ik jullie hulp nodig? |
Citaat:
|
Dat is inderdaad wel erg hard van je broer ja. :( Zet je het daarom maar op Hardware? (y)
|
:s tsss....sorry hoor! voel je je te goed ofzow!
Als ik nix van die shit afweet mag ik dan niet op een forum komen ofzo? Ik dacht dat die dingen er juist waren om dingen te kunnen vragen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha...jaaaa!! goed idee :p
maar niemand hier zit toevallig op zo'n ftp? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ok bedoel ik
|
Citaat:
|
maar wil iemand het me uitleggen? :) :p ;)
|
Maak even een screen wat je wil weten dan, hoe het progje eruit ziet. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik wil weten:
1.: Wat het beste en grootste FTP programma is? 2.: Hoe ik daar in kan komen? 3.: Waar ik dat kan downloaden (gratis!!) |
Citaat:
|
Whahaha...kan geregeld worden :p
|
Neeeeej...hoewel sommige mensen dat wel van me zouden denken :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha..maar heeft iemand nog antwoorden?
|
Citaat:
2. idem. :p 3. je hebt al een ftpprogramma (VFTP). :p |
Nouhoouuuu...ik snap het niet...
wat zijn vr. 1 & 2? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan vind je het gek dat je broer je dit niet uit wilt leggen...
|
hoooww...ik snap ut niet leg uit :) :) :)
|
Citaat:
Maar hee, geen bezwaar! :o |
nobody?
|
Citaat:
dus wat wil je nou precies weten?:p |
Citaat:
|
hoe werkt het vftp dan? waar moet ik op klikken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |