![]() |
topsport
Hey hey.. ik doe aan topsport.. train hier dus iedere dag voor enz enz.. maar ik ben beniewd zijn er meer mensen die dit doen?
|
nja, als achter de pc hangen topsport is train ik idd veel :o
|
nee, ik heb daar gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen voor, denk ik zo als ik eerlijk ben.
Wat voor topsport doe je? :) |
Citaat:
|
hahah neej volleybal :P
|
Ik deed het wel, maar door een blessure ist nu heel wat minder...
me zusje doet er nog wel aan allebei waterpolo... |
ik.. roeien.
|
ik fietst elke dag 50km naar school (heen en weer), ik train dus wel elke dag :cool: maar denk niet dat dat topsport is :rolleyes:
|
zo jong al topsport is voor mij eigenlijk alleen van toepassing op turnsters/turners, de rest krijgt later nog zoveel meer voor zijn kiezne dat je wat je nu doet op 14 jarige leeftijd eigenlijk nog geen topsport kan noemen.
|
Citaat:
|
En wanneer is iets topsport? iemand van 14 vollleybalde op topniveau, hoe hoog is dat dan?
-EDIT Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel bij voetbalclubs trainen ook elke dag jongetjes van 10 jaar al elke dag. Vind dat geen topsport trouwens maar dat vind ik trainen om topsport te kunnen gaan doen later. |
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, succes nog enzo... :) |
Citaat:
waarom denk ik nou toch dat je bijzonder erg overdrijft? |
Citaat:
welk gedeelte volg je niet ? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe heet ze? |
bij profclubs trainen ze met 10 jaar "pas" drie keer per week. Vanaf een jaar of 15 wordt dit iedere dag. Zelf meegemaakt, zit nu vaak op de fiets ( in de zomer meer dan 10 uur per week ) dus is dat ook topsport?
|
hai
Ken je de sport KANOPOLO????? groetjes cherryl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |