![]() |
wat wind jou op? (voor meisjes?)
iets dat ik graag zou weten is wat de meeste meisjes zoal opwind :)
|
Uhm... qua uiterlijk? qua dingen die je doet? qua dingen die met je gedaan worden? ..
|
dat staat volledig vrij :)
laat je maar eens goed gaan ;) |
Citaat:
Nah..weet je wat het beste werkt (bij mij iig)? Weten dat hij geil is. (en daarna: weten dat ik/hij/we iets doe(t)/(n ) wat-ie lekker vindt) En alles wat erbij hoort aan geluiden, blikken, bewegingen, etc :cool: hm.. fijn.. bedankt.. rottopic :o :p |
Grote mannen, grote handen en grote piemels.
Dan nog weten wat 'ie ermee doet en yummm. |
Citaat:
|
Waar ik op geil?
Als iemand me btje njaaa hoe zeg je dat.. Is ef denken:P Btje behandeld als stout meisje :bloos: Liefs |
Citaat:
Als je vriend geil is, of je doet iets wat je vriend geil maakt, dan is dat erg opwindend (y) Zijn gekreun ook :o |
Citaat:
stem hiermee volledig in :) |
Citaat:
|
silm hij moet slim zijn
en lief... :bloos: |
als hij geil is en dat laat merken, als hij echt laat merken dat hij me wil.
en als hij me zit te pesten. gewoon steeds in de buurt komen maar net niet... oefff |
Citaat:
|
Citaat:
'Hee schat, vertel nog eens wat je allemaal weet over de Tweede Wereldoorlog, en doe ook maar wat kennis over de Nederlandse politiek er achteraan, daar word ik toch zoooo hitsig van, mmm' :D |
Zijn naakte lichaam naast me, gefriemel aan me en dan vooral dat ie wacht met het doen van dingen die ik leuk vind, net zo lang tot ik gek wordt, ideeen aan wat er gaat komen en hij die verteld wat ie wil gaan doen.
|
Blik in de ogen...
En gewoon op momenten dat het eigenlijk niet kan (bijv. in de trein) laten merken dat ie zin heeft... En pesten.. |
Wanneer hij door zijn natte bruine oog lange haren sneaky and very ondeugend naar mij kijkt onder het douchen...
en voor meer door de weeks; bijv. een lekkerding dat in de trein zit en uit het raam staart, o waar zou hij aan denken??? en af en toe een blik werpt naar mij :o Loes |
daar zou ik echt een boek over kunnen schrijven :P
maar soms is een blik al genoeg. |
Citaat:
GO TO MY ROOM! :evil: (eeeeeh.... nevermind) |
Een broeierig sfeertje, dat het al een tijdje in de lucht hangt. Stout zijn. (blijf eeuwig kleuter he). Een man die duidelijk zin in mij heeft...Voorpret, omdat je weet dat het gaat gebeuren.
|
- kickboksers (zwetende, halfnaakte mannen die elkaar te lijf gaan terwijl de zweetdruppeltjes op hun huid blijft staan door alle olie die erop is gesmeerd en dat alles in de bedwelmende geur van tijgerbalsem...rrrrr(L))
- dirty talk gedaan door een hele mooie jongen - zacht gelik aan mijn oorlel - een geile blik in zijn ogen - stoute dingen doen op openbare plekken (maar het nog wel een beetje netjes houden ;) ) - heel geil dansen in een donker hoekje van een discotheek (en dan voelen dat hij een flinke stijve heeft..) - alcohol |
|
Citaat:
|
Als mijn vriend me als een op hol geslagen hond mij onder kust van gezicht tot nek en terug... Ik kom dan niet meer bij van't lachen :D
|
Citaat:
|
Als hij heel zachtjes kriebelend vanaf mijn hals omlaag gaat richting mijn borsten. Vaak doet hij dit zonder verdere bijbedoelingen, maar dan kan ik hem wel bespringen...
En: Citaat:
|
Als je er al een tijdje tegenaan zit en het er ineens van komt... zo'n ontlading. Hevig zoenend proberen uit die kleren te komen zonder te stoppen met zoenen, die zware ademhaling, handen overal... Dat versnelde-hartslag gevoel van "Ik wil NU!"
Of een beetje elkaar pesten en dan stoeien wat ineens overgaat in hij-bovenop-me-en-wil-nu-een-zoen... |
Een broeierig sfeertje, dat het al een tijdje in de lucht hangt. Stout zijn. (blijf eeuwig kleuter he). Een man die duidelijk zin in mij heeft...Voorpret, omdat je weet dat het gaat gebeuren.
Daar ben ik t ook mee eens! En gewoon de spanning, wat er zal gaan gebeuren! En t heel langzaam opgeilen, btje plagerig doen:) |
Citaat:
Grote handen met gigantisch lange/zwarte/afgekloven nagels, nou nee. :eek: |
Citaat:
ik snap het niet helemaal... bij mannen gaat het om borsten, kontjes, de 'verboden' dingen zeg maar, en vrouwen willen het liefst een man met mooie handen, onderarmen, vingers, nagelriemen en weet ik wat... |
Citaat:
|
Ikke niet. Nou ja, kijk wel even, maar dan vind ik z'n hoofd interessanter om naar te kijken :D
Wel ik dan weer graag zie is een mooie rug... raar maar waar. |
Citaat:
Doe mij maar een paar mooie sleutelbeenderen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey, meiden worden geacht lief en onschuldig te zijn en niet aan sex te denken... dus die rol spelen we. Meestal... ;)
|
Pesten, plagen,... het werkt allemaal, mijn vriendin wordt helemaal gek als ik in haar oorlelletje bijt (niet hard hé) en of zo heel onverwacht een kus geven kan ook wel goed aankomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heerlijk :) Wat mij letterlijk opwind? - het bewust spelen met elkaar (geestelijk). - een ventje die zijn agressie compleet uit kan leven op een boksbal/muur/whatever. Zelfde met de gezichtsuitdrukking. - rug |
Citaat:
|
oooH heerlijk dit topic!! het windt mij echt enorm op als hij zacthjes in me oor lekkere dingen fluistert, en dan in me nek kust en voorzichtig alle knoopjes van me bloesje oid losknoopt en me dan zachtjes aan mn tepels gaat zuigen :bloos:
|
Citaat:
Gewoon daar meteen doen:D:D:D:D (K) |
Ik zoen der meestal en kap ermee en doe ff niets, doe ongeinteresseerd.
Dan zoen ik der weer en zoen haar in der nek en schouder, en streel haar rug, en dan leun ik weer achterover en doe niets, kijk es uit het raam. Dan zoen ik haar weer, voel wat verder, zoen der schouders, borsten, been etc... 2 stappen vooruit, 1 stap terug zeg maar. Compleet gek word ze ervan. (y) |
mijn eigen tieten winden me op :eek:
|
Citaat:
|
-Ik heb zo'n plekje in mn nek.. en als die daar een kusje geeft.. *prrr* Hihi.
-Kusje op je buik. Nouja.. de rest magdie zelf verzinnen *de hij dwaalt hier ook rond* |
Citaat:
Lelijke handen zijn aan afknapper. De meeste mannenkontjes zijn sowieso wel lekker, maar wat kunnen ze het verpesten met onverzorgde handen! Vieze lange nagels, yuk! Die kunnen het helemaal vergeten, hoe perfect ze verder ook zijn. Met die klauwen kom je mijn broekje niet in manneke. Doei! |
Citaat:
|
Citaat:
Lange nagels en (veel) beharing op het onderlichaam heb ik eigenlijk helemaal geen problemen mee. Met heel weinig eigenlijk. Uiteindelijk is het (bij mij) altijd 1 ding; schoon zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |