![]() |
Dansen in stilte
In titels verzinnen ben ik vreselijk slecht, dus suggesties zijn welkom ;) (ook voor onderstaande natuurlijk ;) :p)
Tranen dansen vrolijk zingend over heuvels van wangen naar het dal van een mondhoek. Zachte woorden klinken sussend doordat klanken vol warmte een deken weven van rust. Teder troostend omarmt het water even stevig, waarna rustig wiegt ze mij en ik... Ach, ik glimlach slechts en geef me over. |
ik vind het mooi, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van of het ritme nou wel of niet lekker loopt. Ik moest het even herlezen namelijk.
En het laatste couplet is wat vager dan de rest. :| |
Dank je. Ik heb van mijn mondhoek, een mondhoek gemaakt.
Het klopt dat het laatst wat vager is. Heb ik wel een beetje expres gedaan, maar vraag me niet waarom :D |
mooi, het straalt kalmte en rust uit enzo:) ik twijfel inderdaad ook of het nou lekker loopt of niet, het ritme is heel anders dan je zou verwachten ofzo :confused: :p eerste strofe vind ik 't leukst :) wat voor 'n gevoel zou ik erbij moeten krijgen?:p
|
Ja, ik vind deze erg mooi. En over het ritme.. hmja, ik vind 'm eigenlijk wel goed zo. :)
|
't Is inderdaad een rustig gedicht..maar wel mooi. Beetje vaag maar het stoort niet echt. Mooi gevonden die heuvels wangen en dal van de mondhoek (y)
|
Wat een lief commentaar! :bloos:
Geen verbeteringen ofzo? Wat vinden jullie van 'Ach' ? |
prima
|
oke (y)
|
even stevig, waarna rustig
wiegt ze mij en ik... Ik zie niet zoveel heil in deze zinsconstructie ;). Volgens mij kun je er beter van maken: even stevig, waarna ze me rustig wiegt en ik... Omdat het anders een beetje vreemd staat. Verder vind ik je gedicht op zich niet slecht geschreven, maar ik mis nog wat diepgang/originaliteit; het beeld met het water vind ik wel erg goed, maar met de tranen ed. in de eerste strofe wat minder. |
Ik vind dat idd wel mooi wat je zegt... vond het nog een beetje abrupt daar en door dit te doen verandert dat wel.. (y)
Ik doe mn best af en toe wat te maken ;) :p Thnx voor je commentaar :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |