![]() |
Warp Vision, Paradiso
... aanstaande donderdag. :D
Damn ik kan niet wachten. Ik sta nu al fucking te springen terwijl het pas over 2 dagen is. en ook de geweldige prijs van 15 euro die ze uit mijn handen moeten rippen |
ja stond dus al in het idmtopic, maar ja ik ben er ook.
|
Citaat:
[oeh, wat een scherpe woordgrap :| ] |
Citaat:
|
Citaat:
|
hou je mond trut
ik kan niet :( EN IEDEREEN MOET HET ER STEEDS OVER HEBBEN |
Een schrale troost; het wordt vast niet zo hip als de vorige keer.
|
ik ben er ook :rolleyes:
|
nice
dondahdag (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het meer het gevoel is dat ik er bij krijg. Desalniettemin heb ik er foeking veel zin in. En ik zal jou en Julia vast nog wel tegenkomen? |
Is het al uitverkocht?
|
Citaat:
|
waarom heet het eigenlijk warp 'vision'?
|
Citaat:
die heb ik vanmiddag aangeschaft, alleen nog niet bekeken |
Ik ben er ook.
|
Citaat:
oh en ik ben er ook, maar dat was vanzelfsprekend |
Krijg ik dan groepskorting?
|
neen, maar wel een koekepan voor je knar
|
ja, dat was ganz vet natuurlijk.
Plaid was redelijk Richard Devine was vet Cane was vet Jamie Lidell was leuk voor een kwartiertje Speedy J was ook redelijk. voor de rest weet ik niet wie wie was. |
Plaid was het vetst
Richard Devine was kut Jamie Lidell was inderdaad maar eventjes leuk Speedy J was rampestampend vol en vet Ellen Allien was super Niet alles even sterk, maar de sfeer was <3 [Gespot maar niet gesproken: F. Belgo & S. Pleno] |
bij plaid stond de bass te zacht :(
|
plaid was gewoon weer enorm mooi
milanese was het gaaaaaafste van die hele warp avond, echt leuk vond ik dat (y) jamie lidell, daar kreeg ik na 10 minuten hoofdpijn van al hoewel z'n tape-sliertjesjasje wel erg hip was en voor de rest weet ik niet wie wie was en was het allemaal wel leuk en dansbaar, toet |
plaid was cool, milanese niet zo cool als ik gehoopt had en de rest was ook al niet crucial. heb me wel vermaakt, dat wel.
en o ja: de ns (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
wat voor set deed richard devine?
|
Citaat:
|
Citaat:
richard devine a-student :cool: |
Citaat:
|
weet iemand of de sets opgenomen zijn?
|
ik vond plaid echt klote omdat ik er meer van had verwacht, kweet niet maar het is ook niet geheel mijn ding, ik dig het wel maar kzou er nooit een cd van kopen ofzo. wat ik er jammer aan vond is dat ze veel melodie hadden en dan af en toe een superlomp effect erover heen wat er totaal niet bij pastte, ook gingen er wat dingen fout (dat zag je vooral toen 1 van plaid wegliep (charmant..) en hoorde je aan een paar schelle feedback achtige harde piepen). verder vond ik het einde van plaid wel supervet.
de clips van oa gantz graf, second bad vibel, on, come to daddy, simone en nog meer dingen waren ook gaaf om super groot te zien. richard devine vond ik heel erg gaaf, alleen wel een beetje een autechre rip off (maarja dat kan ik eigenlijk ook niet zeggen omdat ik alleen een live set van em gezien heb) jamie lidell vond ik echt superklote saaie visuals ook trouwens.. en ik heb nog 2 dudes gezien in de kleine zaal en die waren heel gaaf, kweet de naam eigenlijk alleen niet maar wel een duur kaartje voor 2/3 vette dingen en de rest alleen maar dans muziek :( want net als bij 5 days off werd het in de late avond alleen maar dansmuziek. |
Citaat:
|
fijne avond :) ik weet niet meer precies wat wat nou was, behalve ellen alien, vond ik erg goed. kleine zaal was ook erg ok!
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch was aanwezigheid wel de moeite waard geweest hoor. |
Citaat:
|
Citaat: