![]() |
tja waar laat je ze...
Als je sex hebt gehad, waar laten jullie dan je condoom *als je die gebruikt* .. me ouders weten wel dat ik aan de pil ben en ze denken ook wel dat ik sex heb * denk ik *.. maar toch vind het beetje schandelijk hem in 't prullebakje in de badkamer te gooien.... hoe doen jullie dat dan?? haha...
kus mij |
Meestal pleuren we hem ergens neer, en dan vinden we hem de volgende ochtend wel weer en dan ruimt hij hem op.
|
Tja.... maar waaar ruim je hem 0p :P... ghehe
|
Prullebak.
En anders spoel je hem door de wc ofzo als je niet wilt dat je ouders het dinge vinden.:confused: |
in de afvalbak buiten, niet op een plek waar me moeder de prullenbak leegt iig
|
Nee idd, want dan zou ik me toc best schamen voor me mams, als ze zijn zooitje ziet ;)
|
Citaat:
Gewoon in een propje papier wikkelen en in de prullenbak of zo. |
Ghehe o0hjaa dat zou oo kunne :P
|
Citaat:
|
Mm denk 't wel... en strax raakt je wc verstopt... ziet je pap al dii dingen als ii hem maakt hehe :D
|
Gewoon in wat papier en dan in de prullebak die op m'n kamer staat. (wel regelmatig legen :p)
|
Gewoon wat wc papier of wat tisjuus er om heen doen en dan in de vuilnis bak doen.
|
mee weg fietsen en kei hard tegen de muur van je buren kwakken
|
Wat je ook kan doen als je echt neit wil dat iemand het ziet, vreet een doosje lu koekjes leeg, en kwak ze in dat doosje, doosje in de prul op eigen kamer (zorgen dat die bovenop blijft liggen) en zodra het tijd wordt om de prul te legen leg je em ergens onderop of je plakt het doosje dicht.
Maar wij doen er niet moeilijk over. Als we een condoom gebruiken verdwijnt die gewoon in de prul, geen moeilijkdoenerij. |
Uit mijn raam, zo de straat op.
|
*zucht*
je wikkeld er gewoOn wc papier Om en dan goOi je het netjes weg ... |
Wij vouwen gewoon een papieren zakdoekje open en stoppen daar alle verboden dingen in en frommelen het goed in elkaar. Dan kan je het gewoon in de prullenbak gooien hoor.
|
gewoOn
|
Citaat:
|
Tja, vuilnisbak gewoon :o
|
niks moeilijks aan toch?
opruimen vind ik geen probleem, maar er aan denken wel.... ( :o laat nooit wat slingeren op je vriends kamer als die moeder er ook elke dag komt... echt zulke dingen vind ik niet smakelijk om tijdens het avondeten te bespreken (nee zijn moeder was niet subtiel)) |
in een wc papiertje in de prullenbak.
|
Mja, ik heb ze niet veel gebruikt, maar ze gingen gewoon altijd in de prullenbak (op de eigen slaapkamer). En wel eens door de wc gespoeld, maar die raakte verstopt :p. En de allereerste van mijn ex en mij hebben we ritueel begraven onder het tuinhuisje :D.
|
Citaat:
Sorry hoor.:o |
in toiletpapier (staat standaard naast me bed) =P
en dan in de prullenbak in mijn kamer =p |
Citaat:
Wat zijn dat dan??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slingert meestal ergens door de kamer :bloos:
|
Knoop erin, stukkie wcpapier erom en gewoon in de prullenbak...
|
hehe, als klein ventje ben ik me een keer een ongeluk geschrokken toen ik een condoom van mijn ouders in de prullenbak vond, en heb ik hem gepakt, en gevraagd wat het was. :D
|
Gewoon in de prullebak naast het bed. (y)
|
ehm, ik gooi em altijd op de bbq.....niemand anders die dat doet? smaakt best hoor! beetje curry erbij..
|
gewoon in de bak buiten. dan komt ook niemand hem per ongeluk tegen (met legen van de gewone prullebak ofsow :p)
|
Gheheh okee :D :D
|
Doe gewoon in de prullenbak. Als je niet wil dat je moeder 'm ziet tijdens het legen, dan leeg je 'm zelf toch gewoon...? Dat lijkt mij niet zo veel werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe ja, en dan er op stappen met je blote voet...ieuw! |
Mijn moeder zat een tijdje terug te zeuren dat er condooms (met inhoud) in mijn prullenbak op mijn kamer lagen te rotten.
|
Citaat:
Dus als je liever niet hebt dat je ouders weten dat je sex hebt, moet je ook dat risico niet nemen... |
Gewoon in de prullebak.
|
Nog zo'n verhaal: De septic tank moest bij ons vervangen worden, ik kwam dus thuis van school en werd op het matje geroepen "Waarom drijven er condooms in de septic tank???" :eek: net een kruisverhoor (Mijn ouders weten niet at ik aan de pil ben enzo :))
Gelukkig kon ik eerlijk zeggen dat ze niet van mij waren omdat ik m'n vriend al op z'n donder had gegeven over het doorspoelen van condooms, ik was als de dood dat de w.c. verstopt zou raken. Nu doen we het eigenlijk nooit meer bij mij thuis, en bij hem gaan ze gewoon in de prullebak. |
Citaat:
|
lege pringles kokers :o
|
Ik neem het meestal de volgende dag mee de stad in en leg dan die condoom in een of ander tasje van een onoplettend dametje... heel normaal toch? :o
|
Gewoon in de dichtsbijzijnde afvalbak.
Worden hier allemaal regelmatig geleegd en de ouders doen nergens overdreven moeilijk over. Als het in mn eigen afvalbak is, geeft me dat alleen maar meer reden hem sneller leeg te gooien :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |